Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team


PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

  1. 1. PS3, 360 eller PC?

    • PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7


Anbefalte innlegg

Om drøye to dager åpner endelig web-applikasjonen til Ultimate Team. På tide med en tråd med andre ord. Etter hvert kommer jeg til å oppdatere tråden med nyttige lenker og informasjon :)

 

Nytt for i år er FUT seasons, noe jeg personlig ønsker velkommen. Også verdt å notere seg at det nå blir mulig å styre FUT-laget på mobilen!

 

FUT Seasons allows you to compete on any level in Single Player and Online modes. Win games and progress to the next division or lose and get relegated. Prove your FIFA Ultimate Team has what it takes to win!

 

Nyttige lenker

 

FUT Web - Kjøp, selg og trade spillere via nettleseren din!

 

Futhead - Et must for alle som spiller Ultimate Team! Registrer deg, og du kan finne all slags informasjon om absolutt alle spillerne på FUT. Det mest geniale er likevel squad creator, som lar deg lage og dele et lag til tusenvis av andre brukere. Ta en titt innom her før du bruker tusenvis av coins på spillere.

 

Ultimate Team Database - Gjennomsnittspris på de fleste spillerne. Oppdateres ofte.

 

 

Brukere

 

PSN:

 

Superbia - darksun-1996

Bob Sacamano - kramerica0

Brickwall - brickwall_nor

Endret av Bob Sacamano
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Yeah buddy..

 

Leste at web-appen er tilgjenglig f.o.m imorra på kvelden, men hakke peil på klokkeslett da..

Uansett så er det Madrid - City på tv :)

 

Vurderer å lage meg et lag fra Serie A..Sneijder, Pirlo, Giovinco,. hmmm..

 

Hvor mange pakker er det man får, når man logger seg inn første gangen? En annen ting jeg lurte på, de som har 20 kontoer f.eks kommer de da til åpne 40pakker da, hvis det er 2pakker per bruker?

Lenke til kommentar

Satser på Brasilver i alle fall. Blir nok lag fra Premier League, Italia, Spania og Bundesliga også etter hvert.

 

Må vel lage et lag fra Frankrike også.

 

Tester det meste.

 

Gleder meg i alle fall.

 

Tipper at det blir dyrt å ha lag med Messi, Ronaldo og Falcao. Må nok ha litt flaks med pakker i begynnelsen hvis ikke blir det ikke andre enn Falcao. Fikk ikke råd til Messi eller Ronaldo på FUT12.

Lenke til kommentar

Har en fyr som jeg kjøper coins hos, så blir ikke all verden til pakkekjøping. Kommer sikkert bare til å handle pakker når det er TOTY.

Jeg har sverga på at jeg ikke skal kjøpe pakker i år, så får se når jeg igang hehe..

 

Hvor mye selger han coins for a? Og hvordan får han tak i coins? Kjøper pakker selv?

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Aner ikke hvor han får coin fra men han har alltid pluss på trade profit. Pris? Er til Xbox så er vel 100kr for 100.000.

 

Virker som om man kan søke på navn i år, og det er digg, håper også man kan søke på formasjonskort, istedet for å gå gjennom flere sider for å finne formasjonen man vil ha,.

 

Bare å ædde meg: PSN: Ajadinho

Er det sant? Har savnet skikkelig søkefunksjon
Lenke til kommentar

Aner ikke hvor han får coin fra men han har alltid pluss på trade profit. Pris? Er til Xbox så er vel 100kr for 100.000.

 

Virker som om man kan søke på navn i år, og det er digg, håper også man kan søke på formasjonskort, istedet for å gå gjennom flere sider for å finne formasjonen man vil ha,.

 

Bare å ædde meg: PSN: Ajadinho

Er det sant? Har savnet skikkelig søkefunksjon

Tror man kan søke på navn ja, men formasjon er jeg mer usikker på, men jeg håper det er mulig i år.

Hadde LETT gitt 100kr for 100.000 coins..

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Generelt synes jeg det er kjipt at man kan kjøpe coins for ekte penger. Kommer aldri til å bruke ÉN ENESTE krone på FUT, da går i mine øyne hele poenget bort.

 

Enig her, det som gjør FUT morsomt er å spille å spare opp til spillere

 

Hvis dere enda ikke har skjønt det er EA akkurat som alle andre og kanskje verst? de er stort sett ute etter penger.. Derfor kan man bruke ekte penger på UT, og joda selv har jeg brukt noen kroner på noen gull pakker =)

Lenke til kommentar

Hvor mange pakker er det man får, når man logger seg inn første gangen? En annen ting jeg lurte på, de som har 20 kontoer f.eks kommer de da til åpne 40pakker da, hvis det er 2pakker per bruker?

Jeg lurer også på dette. Noen som vet :)?

Fortsatt ingen som vet? Noen som har klokkeslett når web-appen åpnes ikveld?

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...