Gå til innhold

Guild Wars 2 går så det susar (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eneste som er noe stort tull er at de ikke har noe form for kø på serverene.Når de er fulle så er de fulle velg en annen liksom

 

Når en server er full, så kommer du i overflow, hvor du kan spille helt som normalt lamme andre som er i overflow, å du er hele tiden i kø tel i å kommer i den ordentlige "instansen" eneste som skjer når en world/server er full er at du ikke kan sette den som din homeworld.

Lenke til kommentar

Vist serveren er full så får du ikke lov til å lage en char til overflow heller da, men er nok noe som kommer seg etter hvert. Håper bare de fikser log in serveren for oss her i eu snart: Gitt opp å logge inn nå etter å ha prøvd i nesten to timer. Synd for er et bra spill så langt.

Lenke til kommentar

Trenger litt overbevisning her... er det et typisk mmo? Bare uten betaling? Isåfall må jeg si meg lei den bølgen. Har ikke så mange venner som spiller i mitt tempo og ser heller ikke vitsen i å trykke i timesvis kun for å få bedre stats på karakteren min. Så hvis noen har noen eksempler på hvordan Guildwars 2 skller seg fra de andre mmoene. Har stortsett spilt Wow Aoc Swtor.

Lenke til kommentar

Trenger litt overbevisning her... er det et typisk mmo? Bare uten betaling? Isåfall må jeg si meg lei den bølgen. Har ikke så mange venner som spiller i mitt tempo og ser heller ikke vitsen i å trykke i timesvis kun for å få bedre stats på karakteren min. Så hvis noen har noen eksempler på hvordan Guildwars 2 skller seg fra de andre mmoene. Har stortsett spilt Wow Aoc Swtor.

 

Veldig likt WoW, selv om fanboys sikkert vil prøve å overbevise deg om noe annet. PvP minner mer om Dark Age Of Camelot, så om du liker PvP så kan spillet anbefales. PvE er det samme gamle greiene, men hvor man deler bank X-questene med alle andre spillere i området, så man i alle fall slipper å slåss om mobs. Dessverre fører dette til enorm zerging, og taktikk er en saga blott, men det er heller ikke noe grunn til å bruke taktikk fordi spillet er ganske lett. (I alle fall de første 30 levlene)

 

Spillet har i tillegg levelscaling av karakteren din nedover, så du kan spille med vennene dine om de er lavere level enn deg. Dette er vel det eneste revolusjonerende med spillet. (Ikke store revolusjonen med andre ord) Dumt de ikke har levelscaling oppover også, for spillet er en god grind i PvE, så kunne vært kjekt å få lov til å utforske som man vil.

Lenke til kommentar

lurer hvordan det går med 'wow' nå jeg... husker god krigen i 2005, hvor man kunne lese overskrifter som 'wow e mykje bettre enn gw' osv.... i dag seks år etter lansering har vi gw2 som er knall, og wow er bare en skygge av hva det var en gang i tiden... gw beviser nå nok en gang for alle at gw var et bedre spill enn wow.

Lenke til kommentar

Man starter med ekstremt få bank-slots, så man må bruke irl penger for å øke kapasiteten samt den siste bag-slot'n.

Med så utrolig mange items som dropper hele tiden, blir du tvingt til å bruke ekstra penger for noe så simpelt som flere inventory-slots.

 

Ikke at det er snakk om mange kroner her, men etter man allerede har betalt 400,- for GW2, er dette rimelig patetisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Man starter med ekstremt få bank-slots, så man må bruke irl penger for å øke kapasiteten samt den siste bag-slot'n.Med så utrolig mange items som dropper hele tiden, blir du tvingt til å bruke ekstra penger for noe så simpelt som flere inventory-slots.Ikke at det er snakk om mange kroner her, men etter man allerede har betalt 400,- for GW2, er dette rimelig patetisk.

 

Uff. Har du spilt spillet?

 

Alt av gear du ikke vil ha, salater du og så sender du til deposit. Veldig mange som ikke vet dette og surrer rundt med crafting stuff i baggen når det bare kan sendes til deposit. Som heller ikke tar plass i banken. Har aldri hatt et problem med bag space.hvis du vet hvordan det funker da

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Man starter med ekstremt få bank-slots, så man må bruke irl penger for å øke kapasiteten samt den siste bag-slot'n.Med så utrolig mange items som dropper hele tiden, blir du tvingt til å bruke ekstra penger for noe så simpelt som flere inventory-slots.Ikke at det er snakk om mange kroner her, men etter man allerede har betalt 400,- for GW2, er dette rimelig patetisk.

 

Uff. Har du spilt spillet?

 

Alt av gear du ikke vil ha, salater du og så sender du til deposit. Veldig mange som ikke vet dette og surrer rundt med crafting stuff i baggen når det bare kan sendes til deposit. Som heller ikke tar plass i banken. Har aldri hatt et problem med bag space.hvis du vet hvordan det funker da

 

Uff.. Nei har ikke spilt GW2. Bare noe jeg fant på.

Lenke til kommentar

Det suser og går men jeg lurer på hvor QA folket var på enkelte oppdrag. Norn elementalist personal storyline er tidvis brutal (måtte ha hjelp for å knerte Vidkun og står bom fast på noen ice imps for øyeblikket).

 

Det er og aspekter av spillet som ikke fungerer, f.eks guilds er totalt ødelagt, hvor noen ikke får opp guild chat, andre får ikke skrevet noe mens noen får skrive og se men tar 200 år før beskjeden kommer frem. I tillegg er trading post tatt ned.

 

Dette begynner å rivalisere Blizzard's Diablo 3 lansering ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...