Gå til innhold

Denne appen luker ut Android-søpla


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange apps gir det sikkerhet til Android. Men, hvilken av disse er best?

 

https://play.google.com/store/search?q=security+apps&c=apps

 

Jeg foreslår også at dere kikker på brukerkommentarene til hver sikkerhets-app. Om Sophos som artikkelen tar for seg kan man f.eks. lese:

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sophos.smsec&feature=search_result

 

Seriously messed up my device; needed to reset!

 

This broke the Android 4.0 face unlock with no way of enabling it again not even after removing the app. Now the phone has locked down some options and I simply cannot undo this without resetting my phone Thanks a lot! This has been the last time I will ever use something from Sophos again...

 

Mixed news

 

The scanning is just great, but the Loss & Theft functions don't appear to work on this phone, unless someone can tell me exactly how to set up the screen lock so that this app recognises it.

 

seems ok

 

but avast has more options and a firewall.

 

Requires more instructions

 

Never mind it is in beta as long as it is working. However, no instructions were found on how to locate, how to lock and how to unlock if found (or for testing purpose).

 

Cannot uninstall

 

MyTouch 4G T-mobile android 2.3.4 App errors out on uninstall with "Uninstall Unsuccessful" Any idea how to remove this PO?S?

 

Very weak compared to AVG

 

Mobile security functionality very far behind AVG. Had high hopes given Sophos reputation. Reinstalling AVG.

 

For ordens skyld skal nevnes at jeg ikke tok med særlig mange av de positive kommentarene. De kan dere søke fram selv. Ofte kommer både positive og også noen av de negative kommentarene fra uvitende folk. Men, når man først leter opp kommentarer, så blir jo de negative tilbakemeldingene veldig viktige å få med seg.

 

Selvfølgelig kan en hvilken som helst utvikler av programvare forbedre seg over tid. Se på Norton Antivirus til PC sin historie f.eks. Men, vi vil ha ting til å fungere med en gang, ikke etter flere år!

 

Jeg er enda i tvil om hvilket selskap jeg skal gå for av sikkerhetsprogramvare. Artikkelen her i HW.no gjør meg langt fra klokere!

 

Hva med en noe mer grundig test, enn å slenge ut et utskudd som dette. Et sikkerhetsselskap, seriøst HW.no dere må skjerpe dere !!

 

:)

Lenke til kommentar

Er det noen som har funnet virus/trojaner med et antivirus på mobilen sin? Er det noen som kjenner noen som har funnet virus/trojaner med et antivirus på mobilen sin?

 

Jeg kjenner ingen. Så hvordan vet vi da at det virker? Er det noen kommentarer på appene som forteller at de har funnet noe?

Lenke til kommentar

Er det noen som har funnet virus/trojaner med et antivirus på mobilen sin? Er det noen som kjenner noen som har funnet virus/trojaner med et antivirus på mobilen sin?

 

Jeg kjenner ingen. Så hvordan vet vi da at det virker? Er det noen kommentarer på appene som forteller at de har funnet noe?

 

Nope.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...