Gå til innhold

Vis frem din spillsamling


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor ikke få den til å bruke diverse API nøkler fra evt. Steam, Origin, PSN og Xbox Live?

 

Så skriver du bare inn ditt brukernavn og så henter dere alle spillene via API'ene.

 

Siden det blir litt tungvindt for meg å legge til alle 650 spillene jeg har på Steam.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Takk for innspill.

 

Å kunne importere spillsamlingen fra eksterne tjenester som bla. Steam er noe vi har tenkt å legge til støtte for. Vi skjønner at det blir litt tungvint å legge til et stort antall spill manuelt, så vi håper å få på plass en smidig løsning for dette :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For å legge til spill må man bruke den søkefunksjonen, right? Prøvde å søke på yndlings-spillet mitt, The Last Remnant (PC), men fikk bare frem den udugelige XBOX-versjonen. Dermed er jo hele opplegget meningsløst, jeg vil bare få lagt inn de spilla som dere tilfeldigvis kan gi treff på?

Lenke til kommentar

For å legge til spill må man bruke den søkefunksjonen, right? Prøvde å søke på yndlings-spillet mitt, The Last Remnant (PC), men fikk bare frem den udugelige XBOX-versjonen. Dermed er jo hele opplegget meningsløst, jeg vil bare få lagt inn de spilla som dere tilfeldigvis kan gi treff på?

La inn PC-utgaven av The Last Remnant i databasen nå. :) Vi prøver å holde databasen så oppdatert som mulig, og legger til titler som mangler. Send gjerne en epost til [email protected], så fikser vi det så raskt vi klarer.

Lenke til kommentar

La inn PC-utgaven av The Last Remnant i databasen nå. :) Vi prøver å holde databasen så oppdatert som mulig, og legger til titler som mangler. Send gjerne en epost til [email protected], så fikser vi det så raskt vi klarer.

 

Takk for det, men tror jeg uansett venter til dere har funnet en bedre løsning. En kjapp alfabetisk sjekk ga treff på 3 av de 20 første Gamestop-spilla mine, og det ene av de tre kunne ikke velges fordi det stod "ikke lansert" (Braid). Blir en tung jobb for dere hvis alt dette skal legges inn manuelt :)

Lenke til kommentar

Enig med at det blir alt for tungvint å måtte legge inn spill manuelt for oss som har mer enn 50 spill.

Jeg har vel noe rundt 303 spill registrert på backloggery

og den listen tok tid å lage.

Da har man ikke særlig ork til å lage en liste helt på nytt fra bunnen av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...