Gå til innhold

Epic skrinla Bulletstorm 2 (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg digget Bulletstorm, når jeg fikk slutten der det så opplagt skal komme en 2er ble jeg kjempeglad, samme action og faenskap +oppdatert oppsett; YUM! Me want! Synd de skrinla det, men EA satser jo ikke på titler som kan bli bedre, go go hello kitty og fifa! yaaay...

 

Det der er jo bare tull. Selvfølgelig er ikke EA interessert i å kaste bort penger, men det betyr jo ikke at de ikke har satset på nye, spennende konsepter.

 

Dead Space, Dante's Inferno og Medal of Honor er jo alle spill som har massivt forbedringspotensiale, og to av de spillene har oppfølgere som enten allerede er ute eller ventes i butikkhyllene i løpet av året.

Lenke til kommentar

Medal of Honor var bare søppel, og er bare ett forsøk på å ta folk fra CoD. Dermed er det sikkert en gyldig grunn for EA å spytte inn penger på det.

Dante's Infernos oppfølger ble jeg overrasket over, men det er faktisk en tommel opp der!

Dead Space tjener vel bra, så hvorfor ikke fortsette?

 

Hvor er det EA faktisk gir ett spill en sjangse til dersom det ikke solgte bra sist gang?

Lenke til kommentar

Medal of Honor var bare søppel, og er bare ett forsøk på å ta folk fra CoD. Dermed er det sikkert en gyldig grunn for EA å spytte inn penger på det.

Dante's Infernos oppfølger ble jeg overrasket over, men det er faktisk en tommel opp der!

Dead Space tjener vel bra, så hvorfor ikke fortsette?

 

Hvor er det EA faktisk gir ett spill en sjangse til dersom det ikke solgte bra sist gang?

 

Medal of Honor: Warfighter kommer i år, og Dead Space 3 er bekreftet. Det er derimot ikke bekreftet noe Dante's Inferno 2, men diktet det første er basert på er en trilogi (Inferno, Purgatory og Paradise). Det er en del rykter om en Dante-trilogi, men ingenting er bekreftet ennå.

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Bulletstorm regner jeg som en av mine favoritt fps gjennom tidene. Det var nyskapende og er per idag fortsatt det eneste som er så nyskapende og herlig å spille. Spillbarheten er uslåelig fantastisk og for første gang i HISTORIEN at jeg la meg fenge av storyen i spillet. Fra første sekund av ble jeg interessert i karakterne.

 

Grunnen til lave salgstall er veldig enkelt. FPS spill som kun har singleplayer blir piratkopiert så det synger etter. Eneste multiplayeren det hadde var bare COOP og det er ikke nok idag, ihvertfall ikke for et FPS som det. Spillet fikk strålende kritikk overalt.

Håper virkelig at dem fortsetter med Bulletstorm 2, eneren sluttet med hints om fortsettelse.

Lenke til kommentar

Vel jeg sitter på den andre siden, synes det var gørr kjedelig. Utrolig pent og artig med nye gameplay elementer, men det ble bare veldig kjedelig. Tror ikke er i aldersgruppen for spillet heller for å være ærlig, spillet prøvde så hardt det klarte på å være så kult og hipt med blod å gørr i bøtter å spann og masse dritt slenging. Men det ble jo bare flaut for en voksen kar å spille...

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Vel jeg sitter på den andre siden, synes det var gørr kjedelig. Utrolig pent og artig med nye gameplay elementer, men det ble bare veldig kjedelig. Tror ikke er i aldersgruppen for spillet heller for å være ærlig, spillet prøvde så hardt det klarte på å være så kult og hipt med blod å gørr i bøtter å spann og masse dritt slenging. Men det ble jo bare flaut for en voksen kar å spille...

 

Tør jeg spørre hvor voksen du er? Selv er jeg snart førti og gråt av latter flere ganger gjennom spillet. Jeg er vanligvis tilhenger av mer intellektuell satire, men av og til er det gøy med skikkelig brautende galgenhumor. Spillet har i tillegg klare undertoner av anti fascisme der spilleren går fra å være en drittsekk oppslukt av hevn til å bli en uvillig brikke i et større spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...