Gå til innhold

Kjøp deg frem i Battlefield 3 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har faktisk ikke noe imot dette. Hvis man starter å spille bf3 nå, er de fleste ganske gode, og har i tillegg gode våpen. Når man kan kjøpe våpnene, blir forhåpentligvis forskjellene LITT mindre, som kan gjøre at man kan vinne et game selv om man har nye spillere på laget.

Lenke til kommentar

Har faktisk ikke noe imot dette. Hvis man starter å spille bf3 nå, er de fleste ganske gode, og har i tillegg gode våpen. Når man kan kjøpe våpnene, blir forhåpentligvis forskjellene LITT mindre, som kan gjøre at man kan vinne et game selv om man har nye spillere på laget.

 

Jeg er litt enig med deg.. men de kunne kanskje lagt inn en liten sperre.. sånn at det var noe du IKKE kunne kjøpe deg frem til.. 1 eller 2 våpen i eller begrenset det så du IKKE kan kjøpe bonusene til våpenene men faktisk må jobbe deg frem til det... sånn at det ikke blir helt feil.

 

Men jeg håper jo bare på flere spillere.. spes folk som ikke jukser (fått noen motstandere som dreper deg inni tanksen, med maskinpistol.. fra andre siden av levelen.. og det ødelegger spillet) men kjøpe seg til noen små rettigheter er greit..

 

Lenke til kommentar

Det er ikke våpnene som gjør at du er flink. Det er at du starter med rævva våpen og blir gode med disse og opparbeider deg skills som gjør deg god. Så jeg synes dette er tåpelig å kun melking.

 

Håper for all del dette ikke kommer til PC, noe av det som er gøy med å ranke opp er og få nytt utstyr og nye våpen. Når du har fått unlocka alt så er man jo litt mer care. Da er det medaljene og spesialisere på favoritt våpnene som teller.

Lenke til kommentar

Dårlige våpen? Det eneste våpenet jeg har brukt de siste to ukene jeg har spilt BF3 er M16A3 uten noen attachements og M1911 (som du får når du signer opp på EA Gun Club). Mange som har spilt BF siden starten anser våpen, ihvertfall M16A3, som ett av de desidert beste.

 

Dessuten så er det ikke våpenet som gjør spilleren, men "skills".

Lenke til kommentar

Ser ikkenoe problem med dette, spillet er såpass balansert på våpnene at det ikke nødvendigvis er det siste du åpnet som er det beste. Og det er fortsatt snakk om de samme våpnene som alle andre har muligheten til å få, disse har bare brukt penger istedet for tid. De som har brukt tid har da fortsatt erfaring å gå på fremfor de som velger å kjøpe de

Lenke til kommentar

Jeg spiller for å ha det gøy, unlocks bryr jeg meg ikke mye om. Greit at de som vil kan få betale for å slippe "grind". Liker ikke at de som spiller mye skal ha fordeler utover det at de faktisk spiller mye og derfor får mer trening. Nå har jo de som ikke har unlocket alt mulig til sin karakter faktisk muligheten til å kjøpe det slik at de kan konkurrere på likt plan med de andre.

Lenke til kommentar

KA FAEN!?!?!? kva som skjer med verden? :O Drit og dra! no er da faen meg nokk! Starter våpna er jo først og fremst dei beste våpna! Små drittunger som kjøper seg fram i spelet kan liksågodt halde seg til play4free! Den dagen ditta kjem på pc og, då legger eg fint frå meg bf3! Du blir då faenskje betre om du har alle våpna!

Lenke til kommentar

spes folk som ikke jukser (fått noen motstandere som dreper deg inni tanksen, med maskinpistol.. fra andre siden av levelen.. og det ødelegger spillet) men kjøpe seg til noen små rettigheter er greit..

 

Sikker på at du ikke blir drept av c4?;D c4 på tanks og brukemaskinpistol for å sprenge c4ren gir deg maskinpistol kill:D

 

Lenke til kommentar

KA FAEN!?!?!? kva som skjer med verden? :O Drit og dra! no er da faen meg nokk! Starter våpna er jo først og fremst dei beste våpna! Små drittunger som kjøper seg fram i spelet kan liksågodt halde seg til play4free! Den dagen ditta kjem på pc og, då legger eg fint frå meg bf3! Du blir då faenskje betre om du har alle våpna!

 

Som du så fint sier så blir man ikke bedre om man har alle våpnene, så hva er da problemet? Eneste de taper er penger, og hva andre gjør har vel veldig lite med deg å gjøre? :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

KA FAEN!?!?!? kva som skjer med verden? :O Drit og dra! no er da faen meg nokk! Starter våpna er jo først og fremst dei beste våpna! Små drittunger som kjøper seg fram i spelet kan liksågodt halde seg til play4free! Den dagen ditta kjem på pc og, då legger eg fint frå meg bf3! Du blir då faenskje betre om du har alle våpna!

 

Som du så fint sier så blir man ikke bedre om man har alle våpnene, så hva er da problemet? Eneste de taper er penger, og hva andre gjør har vel veldig lite med deg å gjøre? :p

Han er redd for at noobs skal komme å ødelegge statsene hans :p

Endret av Kim Spartacus
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...