Gå til innhold

BioShock Infinite får «1999-modus» (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

....

 

Bra at alt er permanent (latterlig nok som det er at det tydeligvis ikke er standarden), men var ikke alt permanent i Bioshock 1/2 da? Våpenoppgraderinger, tonics (?) og alt slikt som jeg ikke husker hva het. (Har vanskelig for å tenke meg et spill hvor slikt ikke er permanent.)

 

Uhørt med Game Over skjerm da. Trodde vi hadde utviklet oss forbi slike frekkheter! :p

Lenke til kommentar

Bioshock 1 en var gørr kjedelig da det ikke hadde noen konsekvenser når man døde. Det var jo bare å bli ressurecta i en fryseboks rett borti høgget. Ser samme problemet i mange spill, spesielt Skyrim. De har blitt altfor lette og lite utfordrende. Men det er vel kanskje det som er meninga nå som spill er big buisniss og selv bestemor skal kunne spille. Heldigvis finnes det unntak. Batman Arkham City kan til tider være ganske utfordrende på Hard.

 

Bra de implementerer denne modusen. Ser ut til at jeg skal plukke opp spillet og sjekke det ut ihvertfall nå som denne nyheten kom.

Lenke til kommentar

Liker navnet! Minnene fra System Shock 2 kom tilbake.

 

Men om det blir enda mer fokus på action så er jeg skeptisk.

 

Istedenfor at raske reflekser skal være avgjørende så vil jeg heller ha gameplay hvor man bruker taktikk og strategi i større grad. Dessuten så synes jeg at man burde gå mer tilbake til røttene på de gamle pen and paper rollespillene. Jeg savner virkelig Troika Games her.

 

Spill idag er altfor lite krevende. Folk nevner ofte Skyrim som for lett og det synes jeg er på sin plass. Jeg måtte innføre mine egne begrensinger i spillet for at det skulle bli mer utfordrende.

 

Men jeg tolker dette glatt som en god nyhet :) Håper det er noe i det de sier.

Endret av Enceladus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...