Gå til innhold

Nå har fildeling blitt en offisiell religion


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Religion er roten til all faenskap , fildeling tok livet av pc-spillindustrien. Lurer på hva neste som bukker under.

Fildelingen har jo ikke tatt livet av pc-industrien, selv om det ser litt anerledes ut idag en for mange år siden. Nå koster bra spill så utrolig mye penger og lage derfor er det litt færre titler en før. Kan sammenligne spill med filmindustrien egentlig.

 

Det står jo heller ingenting om brudd på ånderettsloven.

Lenke til kommentar

Religion er roten til all faenskap , fildeling tok livet av pc-spillindustrien. Lurer på hva neste som bukker under.

Fildelingen har jo ikke tatt livet av pc-industrien, selv om det ser litt anerledes ut idag en for mange år siden. Nå koster bra spill så utrolig mye penger og lage derfor er det litt færre titler en før. Kan sammenligne spill med filmindustrien egentlig.

 

Det står jo heller ingenting om brudd på ånderettsloven.

 

Blir jo bare laget møk i dag pga ræva porting fra konsoll , så jeg anser pc-spillindustrien som død.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Religion er roten til all faenskap , fildeling tok livet av pc-spillindustrien. Lurer på hva neste som bukker under.
Var ikke klar over at pc-spillindustrien var død jeg? Pc-spill fungerer ypperlig på min maskin. Har du prøvd å oppgradere pc? Eventuelt kan det være driverproblemer.

 

Har du lagt merke til at alle nye PC-spill ser ut som om de var fra 2006? Grunnen er at alle nye PC-spill blir utviklet for konsoller som ble sluppet i 2006. Og grunnen til det igjen er at det ikke lenger er lønnsomt å utvikle for PC-plattformen alene.

Det 4,5 år gamle spillet Crysis var det siste PC-spillet med revolusjonerende grafikk. Vi er nå i 2012, og Crysis er fremdeles best på grafikk og interaktivitet.

 

Jeg tror vi vet hvem som har skylden for dette. Og jeg tror vi kan slutte å late som vi ikke vet den egentlige årsaken til at folk trenger lagringskapasitet på mange terrabyte, eller internettlinje på 50Mbit.

Det er ikke for å bruke "Facebook" eller se på Youtube-filmer. Det er heller ikke for å laste ned og oppbevare Linux-distroer.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Religion er roten til all faenskap , fildeling tok livet av pc-spillindustrien. Lurer på hva neste som bukker under.
Var ikke klar over at pc-spillindustrien var død jeg? Pc-spill fungerer ypperlig på min maskin. Har du prøvd å oppgradere pc? Eventuelt kan det være driverproblemer.

 

Er ikke det han mener. Spillutviklere prioriterer konsollspill på en helt annen skala enn PC-spill. Flere og flere gode spill blir konsoll-eksklusive og de som er igjen på PC er som regel konsollifisert og har knotete kontrollere. Grafikk er også noe som blir holdt tilbake av konsoller.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Religion er roten til all faenskap , fildeling tok livet av pc-spillindustrien. Lurer på hva neste som bukker under.

Fildelingen har jo ikke tatt livet av pc-industrien, selv om det ser litt anerledes ut idag en for mange år siden. Nå koster bra spill så utrolig mye penger og lage derfor er det litt færre titler en før. Kan sammenligne spill med filmindustrien egentlig.

 

Det står jo heller ingenting om brudd på ånderettsloven.

 

Blir jo bare laget møk i dag pga ræva porting fra konsoll , så jeg anser pc-spillindustrien som død.

Ja, du har ett godt poeng der dessverre. Med nye konsoll generasjoner snart så blir det nok noe bedre men samme blir det jo om noen år etter det. Noen spill kommer jo bare til PC men ser fortsatt ut som i 2006? Hvorfor det? jo for att flest mulig skal ha mulighet og spille dem og ikke må ha en ny gamer maskin til 10-15k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...