Gå til innhold

Anbefaling: Julegavetips: Til fotografen som har alt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hø! Den kameraveskeinnmaten er jo akkurat det eg er ute etter. Når eg er på hyttetur med ryggsekk, så har eg ingenting å putte kameraet i. Å ta med kameraveske i tillegg til ryggsekk er litt for tungt når du har ein halvtime å gå til hytta, så det vert å pakke det inn i ein gensar el.l. og stappe det oppi sekken. Dette går heilt fint, heilt til eg pakkar ut og har gløymt kva som låg inni gensaren - og som no ramlar ut av gensaren og ned på golvet, ein stein el.l.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg likte "kameraminnepinnen". Denne minnepinnen er kanskje først steg i et nytt "rykte" om sammenslåing av Canons og Sonys kameradivisjon? En Canon med Sonys alfasymbol!!!!

Et kamera som kombinerte det beste fra Canon og Sony hadde vært interessant :)

 

( :hmm: Sony sensor, Canon menyer, valgbar fatning, A900 søker - men værtettingen må de hente fra Olympus eller Pentax )

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Kjekt at de som er redde for å handle utenlads kan handle slike produkter i norske nettbutikker, men det er som nevnt mye å spare om man kjøper de identiske produktene hos dealextreme.com eller ebay. Naturligvis tar frakten noe lengre (f.eks dealextreme), men så er det og på flere produkter opp mot 50% å spare.

 

Ellers har som nevnt Dealextreme mye nyttig for fotografen til en billig penge (kvaliteten deretter) blant annet grep, batterier, kluter, telt, blitser og stativer for en billig penge :)

 

Personlig er det en kopi av stjernefotografen fra "what the duck" som blir gaven til min fotokompis som har alt i år :)

Lenke til kommentar
Denne minnepinnen tåler det meste - inkludert tanks.

 

Bare for å flisespikke: Tanks er et utrykk brukt av 12 åringer. Kan dere være så snill og heller skrive stridsvogn? :no:

For meg og sikkert flere som har vært i forsvaret, sårer det mitt hjerte å se noen kalle det tanks! :cry:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...