Gå til innhold

Call of Duty setter nok en utrolig salgsrekord (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er morsomt :).

Skjønner ikke hvorfor folk skal flame CoD med at det ikke er realistisk etc og at CoD er for fjortiser og BF3 for de som har vokst opp og skjønt ting her i livet.

Vi spilte da alle Quake? Det er gøy fordi det er fast paced action; dør du så kan du drepe en annen igjen innen 5 sekunder, pluss at du ikke trenger å tenke så all verdens på "realistiske" ting som rekyl etc.

Spiller selv BF3, og spilte MW2 i et par år.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det hadde jeg faktisk ikke trodd. De fleste av de jeg kjenner (ink meg selv) som ville vært selvsagt til å kjøpe siste COD-tittel. Har glatt droppa MW3 for BF3 og Skyrim. Men det finnes vel fortsatt mye kidz her i verden :)

 

Finner det ironisk at en person som fortsatt skriver "kidz" ser på seg selv som voksen når han spiller BF3 :) Er rart hva ett "mindre" mainstream spill kan gjøre med folk. Er det samme med musikksmak :)

Lenke til kommentar

Årets bomkkjøp for min del. Var så naiv at jeg faktisk trodde at de hadde kommet opp med noe nytt denne gangen, bl.a. pga BF3 som en konkurrent.

 

MW3 gjør tingene sine bra. Men for meg føles det som gjenbruk og det samme spillet som de tidligere i serien. For nye og yngre spillere tviler jeg ikke på at det er fantastisk. Personlig er jeg lei.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Glad jeg ikke er en del av statistikken deres i år. Er lei den oppførselen og drittbehandlinga Activision/IW har utsatt spillsamfunnet for. De kan brenne for alt jeg bryr meg. På Steam er antallet Skyrim-spillere nesten tredoblet det for MW3, noe som betyr at PC-folka begynner å skjønne greia. Nå gjenstår det bare at konsoll-spillerne begynner å forstå hva som må til også. Men det skjer jo aldri.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enig de ikke Kom med stort nytt denne gangen. og det er ikke noe revolusjonerende med det. men spillet er da ikke dårlig, de fleste som kjøper spillet vet hva spillet dreier seg om, altså fast phased skyting. og det er noe Folket liker. man kan slappe av og løpe rundt å skyte folk, akkuratt som CS . selv om BF3 er ett bedre spill, så er det kanskje ikke like brukervennlig og ett spill for alle som CoD er?

 

Forøvrig har jeg kjøpt BF3 CoD:WW3 og Skyrim. alle er bra spill! men blitt helt hekta på Skyrim.

tar og spiller CoD når jeg trenger pause fra skyrim.

 

en annen ting jeg tenker er at skyrim er ett spill du blir hekta på når du først spiller det, så "runder" du spillet og da blir det ikke noe mer spilling av det på 1 år eller 2. mens CoD er ett spill du kan spille hele tiden. du blir kanskje ikke like hekta, men du spiller det over flere år, eller til en ny utgave kommer. kanskje derfor de selger så bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...