Gå til innhold

Denne kan gi deg bedre grafikkytelse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt mulig folk har helt andre bruksområder enn meg, men jeg har ikke hatt noen driverproblemer verken med nVidia eller ATi/AMD de siste årene. Da snakker jeg om generell bruk i Windows, spilling, film osv.

 

Men husker godt den generelle oppfatningen for rundt 10 år siden om at ATi sine drivere ikke fungerte til noe, mens nVidia var 100% stabile. Nå tildags er det vel så og si ingen forskjell på dem når det gjelder stabilitet.

Lenke til kommentar

jeg har hørt at de er ganske dårlige på drivere

 

Hvilket år er det? 1999?

Utrolig at det fortsatt henger igjen at AMD/ATI kort har dårlige drivere.

 

Er de ikke det da? Synes det er for mye som ikke funker som det skal, men det er jo ikke unikt for ATI, nvidia er jo like ille.

 

AtW

 

Kan med personlig erfaring si at hverken Nvidia eller ATI/AMD er det de en gang var. Ihvertfall ATI/AMD har kommet lang vei siden gamle 9000-serien og X-serien, ihvertfall når det kommer til Linux-støtte.

Lenke til kommentar

umm...dette høres ut som en helt vanlig driver oppdatering fra nvidia, og de blir sluppet ut ganske ofte...

 

Hehe ja , må humre litt av hardware.no. Alltid en gedigen nyhet hver gang amd kommer med en ny driver :p Får de betalt ?

 

Aldri et pip om Nvidia sine drivere , men som sagt ting som funker - hører man svært lite om :D

 

Uansett , her er bibelen angående drivere for alt i maskinen din , beta og offisielle. De har også et forum for hver driver.

http://downloads.guru3d.com/

 

NVIDIA GeForce Vista | 7 (276 files)

ATI Catalyst Vista - Win 7 (137 files)

:p

Endret av Bulletus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...