Gå til innhold

Disse spilltalene gir deg frysninger (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjempebra artikkel!

Likte best talene fra Killzone, Fallout og Gears of War (selv om Chairman Prescott kanskje kunne vært litt mer oppildnet)

Vil minne om at stemmeskuespillet i Oblivion også er veldig bra. Mange gode taler/monologer der som er verdt å få med seg. Når skuespillere som Patrick Stewart, Terrence Stamp og Sean Bean har gitt stemmene sine til figurer i spillet, da må det bli bra :D

Lenke til kommentar

Hva med introen til Duty Calls? Den gir meg skikkelige følelser (av latterkrampe.)

http://www.youtube.com/watch?v=eE_msAKWdOs

 

Min favoritt er nok den i Metal Gear Solid 4, Kojimas evne til å smøre på så for mange følelser at det faktisk føles litt naturlig er god, Solid Snake er en flott karakter og talen fungerer bra som åpning til Metal Gear Solid 4 og samtidig som en liten kommentar til verden i dag.

 

Ellers syns jeg Charles Cioffi/Chairman Prescott høres til forveksling lik Peter Cullens Optimus Prime fra Transformers.

 

Litt på siden: Charlie Chaplins siste tale i The Great Dictator med temaet til Inception er flott:

 

 

Lenke til kommentar

Er jeg spesiell viss jeg sier jeg kan hele den Andrew Ryan talen, i lag med diverse andre taler han har i spillet, utenatt? Driver å sier de høyt til meg selv støtt og stadig. Ble bare så oppslukt i Bioshock-universet, og den talen var den første jeg tenkte på når jeg så artikkelnavnet. Bioshock Infinite kan ikke komme fort nok!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...