Gå til innhold

Sniktitt: Dungeon Siege III (PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ville du sammenligne det med DS1 eller DS2?

Vet du hvordan multiplayer er?

Hvordan oppleves ytelsen?

 

Nja Zealuu, nå har jeg ikke spilt Alpha Protocol. Men det kan også virke som en videreutvikling av spillets røtter (DS1). Der du må bruke magi, om du vil bli god på magi, og sverd for å bli god på sverd osv.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Men dette handler jo om ting utenfor ren kamp, snarere enn at du blir flinkere til det du gjør med sverd/magityper/bue. Dette framstår som litt mer abstrakt (og Alpha Protocol-derivativt), med ting som at du får mer viljestyrke av å være en samaritan. Regner med det bare er ett av mange eksempler.

 

Forsåvidt enig i at det passer godt inn i spillmekanikken til DS-spillene, men poenget var uansett at dette er ikke nytt fra Obsidian med DS3, de har gjort det før :p

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Mmmmmm, isometrisk kameravinkel.....

 

Ellers høres ikke spillet spesielt spennende ut, bortsett fra i co-op da!

 

Enig i isometriske godsaker.

 

Men neste linje burde korrigeres til

Ellers hadde ikke spillet hørt spesielt spennende ut om det ikke hadde vært Obsidian

:p

Lenke til kommentar

Hadde forhåndsbestilt DS3 på dagen hvis det var snakk om en annen utvikler. Obsidian må klare å vise at de kan lage bedre spill enn KoToR 2, og spesielt Alpha Protocol. NWN var "helt grei", men var heller ikke så godt optimalisert ved lansering. Nesten samtlige spill preges av latskap/hastverk/inkompetanse, så jeg håper at de gjør det riktig denne gang...

Lenke til kommentar

Det virker for meg at dette er om en spiller bestemmer seg for å hoppe inn i singleplayer delen til en venn av seg, og at det finnes multiplayer utenom dette også. Slik at du kanskje har en multiplayer og en singleplayer karakter.

 

Så bare host får xp, loot og penger når han spiller "singleplayer", men kan velge å få hjelp av en venn til f.eks en boss, eller rett og slett bli boosta opp. Er det slik, så er det jo ikke så ille. Er vel for å beskytte han som "hoster" at han ikke vil ende opp med å skippe 30% av spillet, eller gå inn i en høylevel venns spill, og stjele loot til flerfoldige millioner.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Det virker for meg at dette er om en spiller bestemmer seg for å hoppe inn i singleplayer delen til en venn av seg, og at det finnes multiplayer utenom dette også. Slik at du kanskje har en multiplayer og en singleplayer karakter.

 

Så bare host får xp, loot og penger når han spiller "singleplayer", men kan velge å få hjelp av en venn til f.eks en boss, eller rett og slett bli boosta opp. Er det slik, så er det jo ikke så ille. Er vel for å beskytte han som "hoster" at han ikke vil ende opp med å skippe 30% av spillet, eller gå inn i en høylevel venns spill, og stjele loot til flerfoldige millioner.

Kan jo være, men jeg tviler på det er slik det foregår. Ville ikke kjøpt spillet i håp om det ihvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...