Gå til innhold

Anmeldelse: Kinectimals (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig søtt dette.

 

Microsoft vil inn i casual gameing med Kinect. De vil at de som ikke spiller, skal spille. Slik Nintendo klarte med Wii og slik Sony vil med Move. Nintendo trenger ikke å vorsette noen av titlene sine til nordisk språk, folk kjøper de uansett. Sony er veldig flinke, og det samme er Ubisoft (Imagine-spillene bl.a.)

 

Microsoft er helt ute å kjøre. Ingen barnespill blir oversatt, og de forstår ikke hvorfor de ikke kommer inn i casual-markedet. (Banjo-K er vel ett av de få som er oversatt). Våkn opp. Skal man hevde seg må man vise at man legger arbeid i å tilpasse det. Et ekte barnespill skal foreldre ikke trenge å hjelpe til med. Barn skal bare skjønne det.

 

Selv er jeg 37 og ser stort frem til å spille Kinectimals ikveld. Og jeg kan engelsk.

Lenke til kommentar

Tja, Nintendo har jo Nintendogs (og Nintendogs + Cats når 3DS kommer), og Sony har de der EyeToy dyrene. Hva er det so gjør Kinetaniamls så forskjellig fra de andre, bortseett fra kontrollsystemet, selvfølgelig? At de ikke har giddet oversette det synes jeg er ganske tåpelig. Ta f.eks Sribblenauts på DS..Ordboken i det første er over ti tusen ord, og oppfølgeren har adjektiv i tillegg. Men det har de da klart å oversette til flere språk, inkludert norsk?

Lenke til kommentar

Dette er en god anmeldelse!

Spillet er på vei i posten til med nå. Kinect er noe forsinket for min del, men håper på å få saken om ikke så altfor lenge.

Gleder meg til å teste dette spillet!

 

"Eg går tilbake til min nye favoritthobby; kasteringen."

Jeg trodde det stod "kastreringen" med en gang, men skjønte fort at jeg leste feil.

Lenke til kommentar

Hadde dem bare laget dette, og byttet de helsikes kattedyra med skitfine filmbabes av typen Jessica AlbaBielSimpson etc. så hadde jeg kjøpt meg både en ny Xbox240 og Kinect på dagen. Og en større TV. Med 3D. Og antageligvis noen ting fra Kondomeriet, uten å gå videre inn på emnet. OK da, glidemiddel. Bedre føre var, enn en småbrent litjkar.

Men seriøst, tenk på markedet for nedlastbar innhold. Tenk deg at du kan laste ned Cameron Diaz for en tjuer. Så kan du leke med henne og klappe henne. Gi a en fik når hun prøver å stikke av. Er forresten Cameroon Diaz blitt ganske gammel nå? Uansett folkens, fremtiden er fin!

Lenke til kommentar

Jeg leste også "kastreringen" først.. :o

 

Hehe, det trudde faktisk eg òg under korrektursjekken. Lurte eit sekund på om eg skulle bryte reglar og leggje inn ein bindestrek, men slo det frå meg.

 

"Dyret kjem heile tida med forslag til kva de kan finne på, og om han er svolten er skiten får du beskjed om det."

 

Skriveleif?

 

Nynorsk ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...