Gå til innhold

Ny flysimulator fra Microsoft (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

Jeg vil ha det på Xbox!

Nei, nei, nei ... NEI! (xbox er gammal treig hardware)

 

Jeg misliker at de har fjernet "simulator" fra navnet og mistenker at de vil lage et spill istedenfor en simulator. I så tilfelle holder jeg meg milevis unna.

 

Jeg vil at alt i flyene skal virke som det gjør i virkeligheten, så langt det er mulig å få til. Inkludert fysikken, værdata, ATC, korrekt verdenskart og AI trafikk. SIMULATOR altså!

Lenke til kommentar

Jeg misliker at de har fjernet "simulator" fra navnet og mistenker at de vil lage et spill istedenfor en simulator. I så tilfelle holder jeg meg milevis unna.

 

Jeg vil at alt i flyene skal virke som det gjør i virkeligheten, så langt det er mulig å få til. Inkludert fysikken, værdata, ATC, korrekt verdenskart og AI trafikk. SIMULATOR altså!

 

Ja takk. sånn skal et simulator spill være. Når de da i tilegg nesten kaller det det samma som de forrige Flight simulator.

Lenke til kommentar

Jeg vil ha det på Xbox!

Nei, nei, nei ... NEI! (xbox er gammal treig hardware)

 

Jeg misliker at de har fjernet "simulator" fra navnet og mistenker at de vil lage et spill istedenfor en simulator. I så tilfelle holder jeg meg milevis unna.

 

Jeg vil at alt i flyene skal virke som det gjør i virkeligheten, så langt det er mulig å få til. Inkludert fysikken, værdata, ATC, korrekt verdenskart og AI trafikk. SIMULATOR altså!

 

Jeg deler din bekymring her, men velger å tro at dette er ren markedsføringsstrategi. Ved å fjerne "Simulator" i navnet, åpner de lettere spillet for folk som før lot seg skremme av ordet "Simulator". De skriver jo selv at spillet også er for de som har fulgt serien i lang tid. Dessuten hadde navnet Microsoft Flight Simulator 11 blitt et rimelig kjedelig navn. De skriver for øvrig også at dette vil bli "Windows Exclusive", noe som er synonymt med PC Exclusive. Heldigvis :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...