Gå til innhold

Anmeldelse: Dante's Inferno (X360, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må innrømme at jeg heller hadde sett en oppfølger til Dead Space, eller en tur til helvete som ikke var fullt så actionfokusert og en hel del skumlere. Denne sjangeren er liksom ikke helt min greie, selv om demoen var god underholdning - bare ikke noe jeg vil kjøpe til fullpris.

Lenke til kommentar
Intet verk har definert vår oppfatning av hva Helvete er så sterkt som Dante Alighieris Den guddommelige komedie

 

Nja, litt usikker på om dette egentlig stemmer ettersom det i boka er slik at Satan faktisk sitter fryst fast i is. Uten at det er noe den gemene hop ser ut til å vite.

 

Uansett, spillet skal kjøpes så fort det havner i billighylla. Jeg er ikke kjempeglad i slike spill mene hele ideen bak er alt for fristende til å la det passere fullstendig. Dessuten vet jeg at utviklerne virkelig klarer å formidle stemning både i bilde og lyd, (og så sant de har fått det til er det) noe som virkelig trekker opp for et spill som dette.

Lenke til kommentar
Dante på tur, utelukkende sur.

 

B)

 

God anmeldelse, karakteren er rettferdig og passer til ordene du har brukt.

 

Gleder meg til i morra for å prøve det!

 

Fikk dere forresten prøvd ut Isacc Clark skin?

Var skuffet over at det ikke var en plasma cutter istedenfor kors, men jaja.

 

Er det mulig å få max holy og unholy level gjennom en gjennomspillgang?

Lenke til kommentar

Bra anmeldelse, etter jeg har kjørt dama til jobb imorra blir ferden direkte ti Gamestop :)

 

At spillet er kort bryr meg egentlig ikke, under 7timer holder i haugevis for min del. Og det ser ut som det er en trend på endel spill også...bare ta Modern Warefare 2. Etter 5-6 timer så kan gjerne spillet bli ferdig, er lei spill som bare drar det ut i det uendlige til en ikke gidder å spille ferdig.

 

Skal bli interesant å ta en tur til helvete..grafikken var helt sinsyk ekstrem på endel ting i demoen så dette lover meget bra.

Lenke til kommentar

Gleder meg som en unge imorra når jeg skal hente spillet i lunsjen min:D.

 

jeg også driter i om spillet bare varer 7timer.historien og ideen teller mye.

 

Jeg elsker spill innen denne sjangern og er uten tvil hack n slash freak.

 

 

Grei anmeldelse,hvorfor er det så umulig og slenge inn noe engelsk ord,bare si dette for deg selv, sparke haugevis av død rompe. Det høres jo helt teit ut.

 

Men som sagt,alt i alt en god anmeldelse.

Lenke til kommentar

hadde egentlig håpet på bedre fra dante's inferno, men det ser forsatt veldig bra ut. dette mer at det er under 7 timer kan eg heller leve med så lenge det har bra gameplay og bra historie (som eg vil tro det har siden det er baset på Dante Alighieris som eg synes er intressangt)

 

men i og med at eg har veldig mange andre spill eg skal gjennom venter eg nok en stund med denne tittelen så den kan få gå ned i pris først, men blir garantet kjøp når den gjør det ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974asdfnb

Høres bra ut utenom lengden!

 

Holder faktisk på med prosjektoppgave i norsk der jeg har lest det originale diktet og skal lage en adaptasjonsanalye til spillet, så har nok ikke annet valg enn å skaffe meg det så fort som mulig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...