Gå til innhold

Crysis 2 i New York (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uff!! først på konsol? (er litt uklart i teksten). For en skuffelse, om spillet tar utgangspunkt i steinalder hardware hjelper det trolig lite å sitte på highend pc med dx11. For selv om Crysis2 skulle ha med støtte for div eyecandy på pc har det ikke vært en eneste overgang fra konsol til pc som har blitt bra heller tvært i mot. Om dette stemmer er det også skuffendet med tanke på at Crysis først og fremst ble stor og kjent på pc med sin grensesprengendet grafikk og fysikk.

Endret av SimalarioN
Lenke til kommentar

Forstår det slik at det kommer samtidig på alle 3 systemet (PS3, X360 og PC). PC Gamer nevner desember i sin preview.

 

Men aliens i bymiljø? Skeptisk. Multiplattform betyr også at det må gjøres kompromisser i forhold til grafikk. Det som virkelig skilte Crysis fra massen var den flotte settingen og grafikk som lå flere år foran konkurrentene.

Lenke til kommentar

Hvorfor er de nødt til å drive med aliens? Hva med å forsøke noe annet? Aliens er dritkjedelig..

 

Kunne ikke sagt det bedre selv. Aliens er hovedgrunnen til at jeg ikke liker Crysis i det hele tatt. Flott grafikk hjelper ikke når spillet har et kjedelig konsept og uinteressant gameplay. Det er ihvertfall min mening :rolleyes:

Endret av Patrick1991
Lenke til kommentar

Crysis i en by? Vil tro det er litt verre å imponere med grafikken i et bymiljø, (og på konsoller) så her gjelder det å trå til med forbedring av gameplay, nye og mer interessante fiender osv, for at dette skal bli noe interessant.. Vil vel kanskje ikke tro at HELE spillet foregår i en by, uansett, de ville vel vært en litt merkelig bruk av denne motoren. Forventer ikke noe særlig hopp på grafikkfronten denne gangen, men håper de klarer å utnytte gameplay-potensialet bedre enn de klarte med en'ern og utvidelsen. Ikke det at de var dårlige, men følte at de kunne/burde ha vært enda mer.

 

Blir også interessant å se om de klarer å utvikle multiplayerdelen til noe som slår litt mer skikkelig an.

Lenke til kommentar

Jeg lurer på hvordan de skal gjøre det med de menneskelige fiendene. Hvem skal erstatte Koreanerne?

 

Ja for å skyte amerikanere er ihvertfall helt utelukket (med mindre de er veldig veldig veldig onde). Blir vel sikkert en eller annen terrorgruppe.

Endret av g.i.r.l.
Lenke til kommentar

Still I will get a monsterpc for this game ;)

Og spille Crysis og Crysis Warhead igjen, drit at de må velge byområder for steinalderhardwaren til konsollene :p. Jeg ville hatt mer jungler og hus du kan sprenge sønder og sammen :D.

 

Hadde jeg sett på konsoll PS3 Crysis 2 only med masse kunnskap med Cell prossessoren så da hadde det blitt magi, foruten pcversjonen vil være uslålig her. Men mellom PS3/360 og med spill på PS3 som Uncharted 2 og Killzone 2 "de to burde bli overgått grafiskt" i dette året med 360 som blower my mind away, high hopes I have " tatt fra Yoda" :p

Endret av Fanboyen
Lenke til kommentar

Uff!! først på konsol? (er litt uklart i teksten). For en skuffelse, om spillet tar utgangspunkt i steinalder hardware hjelper det trolig lite å sitte på highend pc med dx11. For selv om Crysis2 skulle ha med støtte for div eyecandy på pc har det ikke vært en eneste overgang fra konsol til pc som har blitt bra heller tvært i mot. Om dette stemmer er det også skuffendet med tanke på at Crysis først og fremst ble stor og kjent på pc med sin grensesprengendet grafikk og fysikk.

 

Kan ikke huske at det hjalp så mye å sitte med highend pc når crysis kom ut heller, mener hele affæren var ett eneste stort skrikekor over hvor elendig flyt spillet hadde selv med beste tilgjengelige hardware.

 

Selv hadde jeg en relativt dårlig PC og måtte nøye meg med ganske lav grafikk setting for å unngå lagging så jeg valgte å overse det. Gameplayet derimot var sjeleløst og dødfødt, jeg tvang meg dog gjennom. Det var ikke videre imponerende på noe vis, hverken våpenutvalg, brettdesign (de skal få kudos for diverse steder) åpenhet eller fiender. Det meste virket helt standard.

 

Håper iallefall de får til noe gameplay denne gangen, men i en storby slipper jeg iallefall at båter sniper meg med maskingevær når jeg ikke engang kan se havet gjennom trærne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...