Gå til innhold

– Andre verdenskrig igjen? Virkelig? (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

The Saboteur ser utrolig kult ut på pairet, men etter å ha sett spillet bli spilt (blandt annet her) så stiller jeg meg litt mer skeptisk. Jeg syns det ser merkelig ut når Sean klatrer rundt omkring på bygningene - han ser rett og slett ikke ut som om han er kapabel til det.

Begynner også å lure på hvordan det funker med så lange oppdrag. For det første bør spillet vare en god stund for at det i tilfelle skal fungere, for det andre virker det å være litt bak mål om man skal ha et sandkassespill som ikke lar deg utforske verdenen fordi du hele tiden haster videre i et oppdrag.

 

Må si jeg liker grafikken, og den svarthvite detaljen er stilig. Men jeg stiller spørsmål ved spillets tilsynelatende manglende hakekors. I og for seg ingen stor greie, men dette er andre verdenskrig, er det ikke?

 

At spillet også benytter seg av litt fantasi på våpensiden er også noe jeg lurer litt på. Det er liksom ingenting ved dette spillet som skriker meg inn i øret og sier jeg ikke skal kjøpe det, jeg er bare så tvilsom til mange små detaljer - detaljer jeg gjerne fort kan finne på å glemme med en gang jeg spiller selv.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Alt+F4 det er jo bare a tå en titt på bildene og det er jo flust av hakekors, så no problemo. Sabouteur har et preg av anti-helt jeg liker, men likevel er jo Sean litt helteaktig og, håper bare ikke for mye. :)

 

Synd at Pandemic er nedlagt, og bare kjerneteamet kom til EALA. Sabouteur tror jeg vil bevise at de kan lage veldig gode spill, bare det ikke har så mange bugs som battlefront 2.

Endret av PcAj
Lenke til kommentar

Sist jeg testet dette var det masse hakekors (og andre nazieffekter) i verdenen, så jeg tror ikke du trenger å bekymre deg for akkurat det. smile.gif

 

 

Hm. Nå var det ikke akkurat en bekymring, jeg får ikke akkurat full tenning og skum i munnen så fort jeg ser et hakekors i et spill. Men det er jo greit å vite at mine antakelser basert på noen videoer var feil.

Lenke til kommentar

"Vi ønsket å bygge opp spillet slik at du lærer deg å like ham (Jules) godt, for så å drepe ham uten forvarsel."

 

Uten forvarsel? Da hadde det sikkert vært lurt å ikke gi ut slik informasjon i intervju før spillet kommer, eh Tom French? Utvikleres iver etter å promotere eget spill går for langt av og til. Jeg hadde likt det bedre hvis de bare sa at han har et personlig motiv for å gjøre det han gjør, men siden det er relevant til historien kan vi ikke si noe.

Lenke til kommentar

Har fulgt med "The Saboteur" en stund nå, og det virker som det kan være et festlig spill... eneste problemet er at jeg ikke kan fri meg fra feelingen at dette er "Red Faction 3" lagt til Paris ca 1940 (minus hammeren).

 

Det ser mer ut som Assassin's Creed enn Red Faction, med tanke på gameplay og muligheten til å klatre over bygninger i steden for å måtte gå rundt dem. Men oppdragene kan jo kanskje ligne litt på Red Faction-greia. Nå har jeg ikke prøvd hverken Red Faction 3 (kun demo) eller The Saboteur (naturlig nok) men å stikke kjepper i hjula på overmakta ser ut til å kunne være en fellesnevner, du har rett i det.

Lenke til kommentar

Spillet ser absolutt interessant ut det, men jeg er litt skeptisk til hastigheten på animasjonene. Spesielt med tanke på "parkour" biten. Synes animasjonene er i overkant kjappe her, det samme med animasjonen når han sparker våpenet opp i henda. Stort sett alt av animasjoner ser ut som det går i 1.5x normal hastighet.

 

Håper spillet gjør bekymringene mine til skamme, jeg har meget stor sans for den tegneserieaktige film noir effekten! Liker også innføringen av perks som øker motivasjonen for å prøve andre våpen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...