Gå til innhold

Anmeldelse: Gran Turismo (PSP)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Informativ anmeldelse. Har bestilt det på play.com for 175 kr. Mest fordi jeg ønsker å samle biler til at GT5 kommer ut. Men er vel ingen tvil om at PD kan bedre, men har på følelsen at de ikke har hatt mulighet til å bruke så mye tud på spillet som de kanskje hadde ønsker. GT5 er nok mer prioritert.

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar

Har norske spillanmeldere en kokebok som samler alle de samme flaue "vitsene"?

 

Her ser man et bilde av en rød sportsbil og journalisten skriver "Alt som er raskt bør være rødt" under.

I Spillverket.no sin anmeldelse av samme spill ser man også et bilde av en rød sportsbil med følgende kommentar: "Dette er en rød bil, og som kjent går røde biler fortere enn andre. Kjør rød bil, det er lurt."

 

Har jeg gått glipp av noe morsomt? :huh:

Endret av Khogn
Lenke til kommentar

Dette spillet var lett bra. Syntes oppbyggingen var fin med tanke på at spillet skal være lett å legge fra seg og plukke opp igjen. Eneste jeg ikke liker er at det ikke var modifisering av bilene. Trenger TURBO, NOZ og nytt understel i bilen min =P

 

Har en kompis som spørte om noe løye ang. dette spillet.

Og det var om man kunne koble opp ratt på PSPen. HHAHAHA

Endret av MiLLHA1988
Lenke til kommentar

Dette spillet var lett bra. Syntes oppbyggingen var fin med tanke på at spillet skal være lett å legge fra seg og plukke opp igjen. Eneste jeg ikke liker er at det ikke var modifisering av bilene. Trenger TURBO, NOZ og nytt understel i bilen min =P

 

Har en kompis som spørte om noe løye ang. dette spillet.

Og det var om man kunne koble opp ratt på PSPen. HHAHAHA

 

Ikke le så høyt nå da.... :whistle:

 

Men bør vel være over middels interessert og nesten litt rakettforsker for å få det til tror jeg.

 

http://www.youtube.com/watch?v=S0FRTsCCA7w

 

Flott annmeldelse!

Jeg syntes spillet var helt topp, tatt i betrakning at det er på en håndholdt konsoll.

Endret av Totte
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...