Gå til innhold

Anmeldelse: Trine


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trine er nydelig. Har spilt igjennom det allerede, så er ikke så fryktelig nyttig for meg å lese anmeldelsen, men like fullt en fin beskrivelse.

 

Personlig elsker jeg å lese andmeldelser av spill etter at jeg har rundet dem! Se hva andre syns kontra min mening om spillet.

 

Jeg har bare prøvd demoen men som jeg sa i Trine-tråden så er det litt for sukkersøtt men veldig pent.

Og jeg begynner å bli litt lei av fysikkmotorer. Vel og bra at ting detter korrekt i bakken men når jeg må sette den samme kassa oppå den samme rampa for å få høyde på karakteren på tvers av titler blir det litt oppbrukt.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234

/signed

 

Trine måtte jeg spille fra start til slutt. Eneste som var irriterende, var sistebrettet. Tror jeg hadde 15 forsøk før det satt (medium).

Lenke til kommentar
Trine måtte jeg spille fra start til slutt. Eneste som var irriterende, var sistebrettet. Tror jeg hadde 15 forsøk før det satt (medium).

 

Tok noen forsøk og litt rage, men det gikk jo greit til slutt. I så måte var sistebrettet litt som en hyllest til gamle platformere hvor man ikke har noen annen mulighet enn å prøve og feile til det sitter (eller gi opp, men det gjør man jo ikke).

Lenke til kommentar

Flott anmeldelse, og jeg kunne ikke hvert mer enig.

Bruker du tid på å finne erfaringsdrikker og andre hemmeligheter blir det imidlertid langt mer interessant.

Tenker akkurat det samme. Jeg tok meg veldig god tid på hvert brett, og når jeg finner medaljonger og annet snacks, så er det verdt hvert eneste sekund. Håper vi får se flere spill av samme type og kvalitet i framtiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...