Gå til innhold

Dexter - Sesong 6 (USA) - Diskusjonstråd.


Beste Dexter sesong?  

214 stemmer

  1. 1. Hvilken sesong syns du har vært best?

    • Sesong 1 (The Icetruck killer)
      48
    • Sesong 2 (The Bay Harbour Butcher)
      61
    • Sesong 3 (George King/Skinner)
      1
    • Sesong 4 (The Trinity Killer)
      93
    • Sesong 5 (Jordan Chase/Lumen + Dexter)
      11


Anbefalte innlegg

Ny tråd for spekulering angående sesong 7 av Dexter, dersom du ønsker å delta: HER

 

Siden man allerede vet at det kommer hvertfall én sesong til av Dexter, så tenkte jeg at man kunne så smått begynne å diskutere her hvordan man tror at serien kommer til å starte opp igjen.

  • I denne tråden kommer vi til å diskuetere hva som skjer/spekulere i hva som kommer i sesong 6 i USA. Dersom du fortsatt ikke har sett sesong 5, eller venter på at denne skal bli ferdig i Norge. Burde du derfor ikke lese noe av det som står i denne tråden. Stopp da lesingen her!
  • Ønsker du å diskutere sesong 5 kan du gjøre dette her: Link

"Generelle" spørsmål:

  • Hvordan kommer det til å gå med forholdet mellom Quinn og Dexter?
  • Deb. har begynt å fortstå at det ikke alltid er så dumt å bli kvitt badguys ved at de blir drept. Kommer dette til å trigge hennes "etterforskning" av Rudy/Brian Moser og Dexter, og deretter kanskje mistenke Dexter mer?
  • Kommer Dexter til å bli avslørt av noen?
  • Hvem tror vi/håper vi skal spille badguy neste sesong?

Som vanlig kommer nok serien til å starte opp enten siste søndagen i september, eller første søndagen i okober (for dere som lurer allerede nå). Og sesongen kommer nok også til å være på 12 episoder som de fem foregående sesongene.

 

Start spekuleringen!

Endret av Marbash
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oh, ny tråd.. Må på plass under mine innlegg.

Slutten av sesong 5 ble veldig brå, mens jeg tror ingen serier noensinne vil kunne toppe den siste episoden av sesong 4.

Saken med Quinn blir spennende, og jeg vil gjette på at det vil bli en sentral problemstilling i neste sesong. Quinn vet jo at det er lyssky aktiviteter på gang, siden Liddy ble så fokusert på å følge opp saken og alt.

Lenke til kommentar

Hei

 

Jeg tror att Deb vil en tid være sammen med Quinn, men kommer til å havne mer og mer over på Dex's sin fritids syssel, bli kvitt bad guys som hun ikke klarer å få i fengsel.

 

Dex kommer også til å ta livet av Lumen, det blir gjort likt som det skjedde med Rita - skylder det på Trinity..

 

Deb kommer også til å drepe Quinn, når Quinn skal til å arrestere/drepe Dexter.. I det han blir skutt (antar skudd) så sier Quinn att det er Dexter som har drept alle dem folka.. jeg har bevis...

 

Frode

Lenke til kommentar

Jeg skulle egentlig ønske at enten Dexter blir oppdaget, eller at søsteren, eventuelt noen andre som allerede har et etablert forhold til han, finner ut hva han driver med.

 

Når det kommer til siste sesong (jeg sier ikke at sesong 6 er siste), så ønsker jeg at serien enten avsluttes med at han blir kvitt drapstvangen hans, eller at han blir oppdaget, og gjerne fanget til slutt, men sett på som en helt av befolkningen. Hva jeg foretrekker vet jeg ikke, men jeg ønsker ikke å se at han går inn i solnedgangen og fortsetter sitt "vanlige" liv mens serien avsluttes.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ingen damer? :p Hvorfor må det (alltid?) være badguy og ikke badwoman? Det hadde jo vært en skikkelig forveksling. Finnes sikkert noen kvinnelige spillere som hadde gjort en god jobb.

 

Kunne vært kult og sett en kvinne i den rollen ja, jeg bare tok de som jeg så på det forumet jeg. :p Kunne jo kanskje vært en mulughet å prøvd ut 24 badgirl Sarah Clarke?

Lenke til kommentar

 

Dex kommer også til å ta livet av Lumen, det blir gjort likt som det skjedde med Rita - skylder det på Trinity..

 

Deb kommer også til å drepe Quinn, når Quinn skal til å arrestere/drepe Dexter.. I det han blir skutt (antar skudd) så sier Quinn att det er Dexter som har drept alle dem folka.. jeg har bevis...

 

Frode

 

Haha, har du sett og fulgt med serien så skjer hvertfall ikke det første. Og de andre, litt vel far-fetched.

 

Lumen er et ferdig kapittel, Dexter har ingenting å frykte fra henne. Han tjener ingenting på å drepe henne, og hun har ikke gjort noe utenfor koden. Hun var/er altfor viktig for Dexter til at han bare kan drepe henne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...