Gå til innhold

LA kaller


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Det nærmer seg tiden for lanseringen av AMDs neste generasjon med grafikkprosessorer, nemlig ATI RAdeon HD 6000-serien. 14. oktober holder AMD en lukket pressevisning der alt av detaljer rundt den nye generasjonen skal avklares. "

:thumbup: :thumbup:

 

"Dessverre er alt som kommer frem under pressevisningen taushetsbelagt, og vi har fått høre at avtale skal signeres før vi får se eller høre noe som helst. Noen nærmere informasjon kan vi dermed dessverre ikke komme med før taushetsavtalen har løpt ut. "

ffffuuuu.jpg

Lenke til kommentar

*sukk*. For en artikel.

 

Her sender man folk fra en blekke, på fancy tur der de kan boltre seg i alskens syndige aktiviteter, og det eneste vi får er en rævva artikel som dette.

 

"vi skal på tur ... og thats it woohoo". No news, no info, nothing interesting AT ALL.

 

Så vil det komme en artikel eller 2 senere, svært kort selvfølgelig, som stort sett er kun copy/translate/paste 2 dager etter alle andre strippet for noe interessant.

 

Hw.no har tydligvis lite penger for å lage gode artikler. Sorry, men det hjelper ikke å sende folk over dammen etter vann.

 

Har aldri sett en artikel på vg hvor journalisten skriver at de skal på tur for å dekke sjakk.

Om dette er et forsøk på "teaser", så er de altid full av info, hva som skal skje, hva man antar skal skje, hva man håper skal skje, og hva alle andre tror skal skje, og hva som skjedde sist, status idag, hva som er mulig og hva som er umulig.

Endret av DarkSlayer
Lenke til kommentar

Hvorfor dette hemmelighetskremmeriet. Reklamestunt uten sidestykke vil jeg kalle det for.

 

Fordi om nVidia ville, så hadde de garantert klart å sende en industrispion inn i de indre gemakker av en slik presentasjon. nVidia og andre som er interessert i informasjon om konkurrentene har sikkert klart å få tilgang på slikt likevel, og det allerede tipper jeg.

Endret av G
Lenke til kommentar

Synes det var greit å bli informert om dette. Vi vet at det kommer en test av den nye generasjonen om ikke lenge, vi vet at vi får (kanskje) eksklusiv info fra kilden, og at HW er mer enn bare å sitte og kopiere tekster fra engelske sider, men de gjør faktisk skikkelig journalistisk arbeid.

 

Enig, bra sagt! :thumbup:

 

 

Hei folkens, ta dere sammen! Denne sytinga er unødvendig.

Personlig synes jeg det er nyttig og bli oppdatert live hva dere i redaksjonen vet og gjør.

 

Vi kan jo skifte til det som egentlig er temaet her. Noen som vet noe nytt om hvor stabile de nye kortene blir, tenker da mest på drivere?

Meg forstått skulle det ikke bli noe helt grensesprengende ytelse, kanskje ATI (Foretrekker og kalle dem det) prøver og ta igjen noe av det Nvidia er gode på?

 

ESS

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...