Gå til innhold

Jack Thompson med klar melding


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes dette virker som om skribent gir mange personlige meninger i denne artikkelen. Er forøvrig enig med alle meningene, men bare nevner det.

Ja, det merket jeg også, men det er jo ikke uvanlig at det blir skrevet mer subjektive artikler som et slags innlegg i den offentlige debatten av journalister. Det blir gjort i avisa ol.

 

On topic:

Jack Thompson er så jævla TROLL!

 

"Jeg vinner igjen" hurr durr

Endret av CaptainNorway
Lenke til kommentar

Synes dette virker som om skribent gir mange personlige meninger i denne artikkelen. Er forøvrig enig med alle meningene, men bare nevner det.

 

Nyheter er vanligvis nyheter, og ikke et medie for meningsytringer. Denne saken skulle hatt kommentar-stempel, en liten glipp som nå er rettet opp i.

 

Forøvrig syns jeg personlig at dette er like festlig som at David Hasselhoff mener han fortjener kudos for å ha hjulpet til med å få slutt på den kalde krigen.

Lenke til kommentar
– Du kan legge til: Alle spillere som ikke vet hvordan man kommer seg til helvete uten en juksekode, gi meg beskjed, og jeg vil sende deg en for å komme dit raskere.

 

Forstår eg det slik at vår gode mann Jack Thompson tyr til drapstrussler for å få fram poenget sitt? Eller planlegger han å sende ein satanist på kaffebesøk dersom nokon ønsker det?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...