Gå til innhold

Crysis 2 med enorm samlerutgave


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Tror jeg kjøper den vanlige versjonen jeg..

 

Greitt nok, det er kjekt med litt ekstra stæsj, men når prisen er så høy står jeg over.

Lenke til kommentar

PC kravet kan heldigvis bite my big fat shiny ass ;) Mtp at dette spillet kan kjøre på konsoll, mens Crysis "1" er ren PCutgave, så tror jeg faktisk kravene blir lik eller snillere enn det første spillet. Det er selvfølgelig bare antakelser, men vi får se.

Endret av SilentNET
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Krava er ikke snillere, CryEngine 3 fungerer flere hundre prosent bedre på flerkjerner cpu. Spesielt Quad-core. + fysikk og slik blir tatt av flerkjerner. så alt gpu må gjøre er å rendre bildene.

 

blir litt dårligere på den gamle konsoll hardwaren men ikke styggt.

 

 

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Liker bedre at man får fysiske fordeler i samlerutgavene enn å få høyere startnivå/flere våpen. Da føles du som om at jeg kjøper en billig versjon av spillet å ikke får hele spillet.. ellers var det lite du fikk med. For 1300,- skal jeg ha en genser å en CD/DVD i tillegg til det som allerede er der :yes:

Lenke til kommentar

"max" er og blir veldig diffust, og umulig å sammenligne.

 

Oppløsning, settings og directx versjon må i alle fall med. er "max" alt på High, alt på Very High? Alt enda høyere enn Very High (hackede settings), er det 1920x1080(1200) som er "max" eller er det 2560x1600(1640)? Kjører man DX9 med hackede settings for å oppnå very high, eller DX10 osv.

 

Videre så kan man si at gjennomsnittlig fps på f.eks. 40 ikke nødvendigvis trenger å være bra, hvis man til tider går langt ned under 30. 10-15 fps i små perioder kan være mye mer irriterende enn en konstant 30 fps uansett f.eks. Max fps på 200 er også ganske uvesentlig, så lenge man har gjennomsnittlig 20 fps osv. Minimum og average fps er ganske greie målepunkter.

 

Men dette blir i grunn off-topic.

 

"Can it run Crysis" har jo nesten blitt en like kjent frase som å "google" noe ;)

Lenke til kommentar

Det første spillet var jo koda av rompa mi da :)

 

Jeg sleit å kjøre enern med noe av det bedre som var dengang, blir det det samme nå så kjøper ikke jeg dette heller :/

 

Liker at du uttaler deg om hvordan spillet er kodet når du har absolutt ingen innsikt i hvordan det faktisk er kodet.

 

Det vi faktisk vet er at spillet så ufattelig mye bedre ut enn alt annet på den tiden og ser fortsatt mye bedre ut enn alt som har kommet til nå. Jeg spilte Crysis helt fint med det meste på high i en tilfredstillende oppløsning med en veldig middels pc da spillet kom og da så det likevel bedre ut enn alt annet der ute.

 

Jeg vil tro Far Cry, Crysis og Crysis 2 er kodet meget bra ettersom Crytek helt klart er en gjeng ekstremt smarte karer som hele tiden ligger helt i tet når det gjelder teknologiske fremskritt i dataspill. Dessuten er det en drøm å modde Crysis og det ville det absolutt ikke vært dersom det var rumpa di som hadde kodet det.

 

Men uansett så tror jeg Crysis 2 utvilsomt vil kjøre bedre på de samme pcene enn Crysis gjør om ikke annet fordi de har hatt så mye lenger tid til å utvikle det.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...