Gå til innhold

Bad Company 2 krever sin mann


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Elve døgn. Som CS-spiller er jeg ikke imponert. :) Jeg tror jeg har brukt et sted mellom 200-400 døgn på det spillet. :cool:

 

Final Fantasy pleier jeg også bruke mellom 50 og 100 timer (2-4 døgn) på, og der har jeg spilt til sammen 16 ganger som også blir langt over det. Starcraft teller også inn sine døgn.

 

Heldigvis spiller jeg ikke WoW.

 

--

 

Men alt i alt er det flott at de setter lista såpass høyt at man må priortere og det alltid er noe å hige etter. Noe du sikkert må når de ikke har mer organiserte måter å vise skills, som CS har.

Lenke til kommentar

Noe du sikkert må når de ikke har mer organiserte måter å vise skills, som CS har.

 

Åh? Trudde cupper og turneringer var måten man viste fram skills på eg? Noko som BC2 har nok av. Bare hos ESL holder dei fortida på med 2 Opening cups i forbindelse med at BC2 kom. Her er DICE teamet også engasjerte på match og rules diskusjonar(og blir flamet deretter)

Lenke til kommentar

At BC2 krever så mye er for meg bare kjedelig, er kaptein på battlefield 2 med 500-600 timer spilt. Og da er jeg ikke engang en fjerdedel ferdig. Enten begynner jeg å bli gammel eller så blir FPS mer og mer krevende. Du må nesten virkelig spill mye for å bli god slik at det er morsomt å spille online.

Lenke til kommentar

Hardcore gamere er en utdøende rase ser jeg. Sitter sikkert tullinger rundt om i verden som har 600+ days played i WoW.

 

11 dager er mao ingenting. Må virkelig klø meg i hodet når noen i tillegg mener dette er verdt en artikkel.

 

Vil også tro at det tar like lang tid, om ikke lengre, å nå Prestige 10 i MW2.

Lenke til kommentar

Det er nettopp dette som gjør at jeg egentlig spiller mye mindre enn jeg kunne tenke meg. Jeg er av typen sporadisk spiller, og liker å fyre opp et godt fps spill for å ha det morro noen timer i ny og ne. Men de andre spillerne er så inni hampen mye bedre enn meg at jeg bare blir frustrert og ikke gidder mer etter relativt kort tid.

 

Bad Company er et inni hampen bra spill, men jeg skulle gjerne sett et system der man kan finne servere med forskjellig nivå på spillerne.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...