Gå til innhold

– Spilleren vil involveres på nye måter (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Prisbelønt" kan bety så mangt. Det samme gjelder "holiday", men når man sier "the holidays" betyr det jul.

 

Om det i hele tatt kan kalles historiefortelling, er det som foregår i spill så vidt forskjellig fra mer tradisjonelle narrative medier at man må tenke seg nøye om for hvert eneste element man eventuelt bestemmer seg for å overføre, skal historien bli noe mer enn noe som forbinder og rettferdiggjør den overordnede spilldelen. Spilleren har valgmuligheter som strekker seg langt forbi tolkning.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Kjøper det hvis fysikken kan måle seg med med Frostbite, hvis det bare har bra grafikk tror jeg at jeg vil nøle for man får ikke bra grafikk uten god fysikk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Frostbite har dog ikke noen god fysikk da nesten alt er scriptet.. Crysis har bedre fysikk :p Vil du derimot ha et spill med syk fysikk så kjøper du Red Faction: Guerrilla

 

Men at man ikke får god grafikk ute god fysikk er jeg uenig i.

 

Vel det jeg mener ar at grafikken må sammspille og forandre seg etter brukerens handlinger. feks om en A-bombe traff en by i Crysis så skal ikke byen se like hel ut etterpå.

 

Red Faction: Guerrilla fysikken er desverre forferdelig bugga i ett bugga spill. Dessuten er det veldig kjedelig.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Etter at Crytek sa at PC versjonen ikke kommer til å få grafikkfunksjoner som konsollene ikke kan klare (i en slappere utgave tho), så sank mine forhåpinger til dette spillet drastisk :(

 

jeg har ikke hørt noe om når de sa dette?

 

Jeg mener at jeg hørte de sa at PC versjonen blir noe for seg selv.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Etter at Crytek sa at PC versjonen ikke kommer til å få grafikkfunksjoner som konsollene ikke kan klare (i en slappere utgave tho), så sank mine forhåpinger til dette spillet drastisk :(

 

Dette er nok bare tulball, selvfølgelig skal pc få den grafikken den kan klare! Jeg vil gjerne ha kilde til det du sier her, for jeg har en haug av motbevis. Sandbox3 skal følge med og den er også siktet inn mot lisenser for arkitekter og grafikkere.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...