Gå til innhold

Sunbeam plexikabinett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, Miditower er noe mindre enn fulltower. Feilen vil bli rettet umiddelbart.

 

Avstands"greiene" er ikke vibrasjonsdempende. Og støy fra en hvilken som helst disk vil i 9 av 10 tilfeller bli svakere i plexiglass enn i kabinetter til 4-500 spenn. Det er en årsak til at billige kabinetter er billige. Tynne plater, svak oppbygning og stor sjans for klirring og ulyder er etter min erfaring en del av ulempene med slike kabinetter. Men det finnes da noen unntak som bekrefter regelen.

Lenke til kommentar

Hvor mye høyere er nivået for elektromagnetisk stråling utenfor dette kabinettet i forhold til en mobiltelefon? 2, 10 eller 20 ganger mer? blir det ikke i praksis som å ha en mellomting av en mobiltelefon og en microbølgeovn på lav varme i plexiglasskabinett stående på eller under skrivebordet påslått hele dagen?

 

Og hvordan er lovligheten ved å selge kasser helt i plexi eller i stål med vindu som kanskje er enda verre siden de selvfølgelig om det står under skrivebordet på høyre side samler sammen og retter all stråling mot edlere deler som yngre gutter/jenter i utviklingsfasen kan hende oppdager senkonsekvenser av med tiden da de er med på eksperimentet og får psykisk eller fysisk handikappede unger senere i livet..?

Lenke til kommentar

Forskjellen på midi- og fulltower er ikke helt grei å bli klok på, men når et kabinett har fire eller flere 5.25" brønner kalles det ofte fulltower. Miditower er forbeholdt mindre utbyggingsvennlige kabinetter, som Chieftecs DX-01 med tre drevplasser.

 

Kabinetter vesentlig større enn dette kalles i de fleste tilfeller server tower eller maxi tower.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
Børstet stål er ikke akkurat så veldigmye bedre når det kommer til fingermerker. Har kjøpt dette kabbinettet nå, og det er like mye jobb å holde rent alt stålet i leiligheten som pcen. Driver forøvrig stor modde-aktivitet om dagen. Kommer worklog etterhvert.

Det du sa!

 

Det største problemet slik jeg ser det med klart plexikabinett, er støv som synes _veldig_ godt. Antistatisk rens, eks Novous Nr. 1, og en støvklut er godt og ha i nærheten.

Lenke til kommentar
Børstet stål er ikke akkurat så veldigmye bedre når det kommer til fingermerker. Har kjøpt dette kabbinettet nå, og det er like mye jobb å holde rent alt stålet i leiligheten som pcen. Driver forøvrig stor modde-aktivitet om dagen. Kommer worklog etterhvert.

Det du sa!

 

Det største problemet slik jeg ser det med klart plexikabinett, er støv som synes _veldig_ godt. Antistatisk rens, eks Novous Nr. 1, og en støvklut er godt og ha i nærheten.

uffa meg :(

jeg som har nettop bestilt meg et kabinett i blå uv-reaktiv plexi. Skal nokk få holde det nokså vedlike. Er plexi veldig skjørt med tanke på flytting til lan osv?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...