Gå til innhold

Slik vil Microsoft ta tilbake brukerne


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer vel ann på hvordan man løser det. Programvaren kan jo allerede nå kjenne igjen tallsekvenser, epostadresser og URL'er, så hvis den kan gjøre dette tilgjengelig uten at vi aktivt trenger å klippe å lime, ja hvorfor ikke?

 

Tror vi må la Microsoft få muligheten til å vise frem sin innovasjon før vi dømmer de nedenom og hjem. (For the record så har jeg mobil med Android og er generelt ikke veldig glad i MS-produkter)

Lenke til kommentar

Hvorfor all fokus på klipp og lim? Det eneste informative jeg synes å ha fått ut av denne artikkelen er at win phone 7 ikke har klipp og lim. Hvorfor trenger jeg å vite det så grundig godt? Er det ikke mer relevante, og ikke minst spennende, forandringer man kan merke seg?

Lenke til kommentar

Utrolig morsomt å lese at Microsoft her går bort fra både cut'n'paste og multitasking, som de tidligere brukte som gode argumenter for Windows Mobile, mot iPhone. Meget festlig. :) Tipper det er mange fanboy-hjerner som brister av motsigelsen, f.eks Moskus sin:

Like iPhone before them: FAIL!

Hvordan mener du at iPhone har feilet? I rekord stor og rask markedsandel? I brukeropplevelsen som alle har forsøkt å kopiere i 2 år? Feel free to elaborate on your bombastic and idiotic statemet. :)

Lenke til kommentar
Hvordan mener du at iPhone har feilet? I rekord stor og rask markedsandel? I brukeropplevelsen som alle har forsøkt å kopiere i 2 år? Feel free to elaborate on your bombastic and idiotic statemet. :)

:roll:

 

Tenkte det var åpenbart, men OK: Det stod i sammenheng med klipp-og-lim. Det var gitt av sitatet over.

 

My statement stands. :)

Lenke til kommentar

Eg er ikke en stor fan av Windows Mobile selv, men eg synes det er bedre en iPhone. Eg er ingen bastant Apple hater som hater alle Apple produkter fordi det er Apple som produserer de, men eg liker ikke iPhone grensesnittet på samme måte som eg ikke liker Nokia sitt grensesnitt. Designmessig synes eg Apple har skutt en innertier på det ytre, men ut over det er det ikke et produkt for meg og den klarer heller ikke å innfri en sikkerhetsbevist bedrifts krav til at det skal være en bedriftsmobil.

 

Og om Microsoft virkelig har planer om å gjøre Windows Mobile 7 ute av stand til å kjøre flere applikasjoner på en gang så snakker vi om flere steg tilbake i tid(min mening). Dessverre.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...