Gå til innhold

Flash med flere nyheter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den URL-en fungerer dårlig, denne fungerer bedre.

 

Som den ovennevnte artikkelen påpeker er det på høy tid at dette endelig kom på plass, men det fungerer tilsynelatende ikke optimalt på alle konfigurasjoner. Det vil nok ta noe tid før det får modnet seg og folk flest får skiftet ut all den gamle hardwaren som ikke støttes.

Endret av fargoth
Lenke til kommentar

Kjære Gud, Allah, Buddah, Shiva etc,

 

Jeg spør deg ikke om mye, men vær så snill å drep Flash en gang for alle, og måtte jeg aldri se det igjen. CPUen min greier snart ikke mer, browserne mine har begynt å snakke om selvmord og jeg har problemer med å overtale dem til at livet er verdt å leve.

Alt jeg vil er at utviklerne faller om med pestbyller i ansiktet, og ta gjerne med deres førstefødte i samme slengen.

 

rAmen.

Lenke til kommentar

Dette lover jo kjempe bra for oss som sitter på netbook med broadcom sitt hd kort. Netbooks sliter jo virkelig med avspillig av flash. Selv lavkvalitets videoer sliter om du skal spille dei av på ekstern skjerm. Vil vi få en sitvasjon der det vil gå bedre å spille av hd video enn lavkvalitets avi i flash ?

Lenke til kommentar
Kjære Gud, Allah, Buddah, Shiva etc,

 

Jeg spør deg ikke om mye, men vær så snill å drep Flash en gang for alle, og måtte jeg aldri se det igjen. CPUen min greier snart ikke mer, browserne mine har begynt å snakke om selvmord og jeg har problemer med å overtale dem til at livet er verdt å leve.

Alt jeg vil er at utviklerne faller om med pestbyller i ansiktet, og ta gjerne med deres førstefødte i samme slengen.

 

rAmen.

Meget bra innlegg. Å oppleve at ting er så tregt med Flash er du ikke alene om.

 

Derfor har jeg funnet en kvasi-løsning. Jeg virtualiserer, tillater minimalt med Plugins, og surfer utelukkende på Flash-befengte sider gjennom ett virtuellt gjeste-OS. Da kan jeg drepe frosne prosesser på en brutal og effektiv måte, om behovet skulle komme. :cool:

F.eks. slå av den virtuell av-knappen på den virtuelle maskinen som henger. Verts-OS blir da upåvirket, og jeg kan jobbe videre uten å ergre meg så mye lenger. Alt jeg behøver er å la en restart av gjeste-OS gå i bakgrunnen, og jeg kan syssle videre med andre aktiviteter på min PC. Så plukker jeg opp tråden om det var verdt å gjøre ett nytt forsøk med Flash.

 

En kan også frivillig (noe ukjent for oss windows-brukere) så velge om det er verdt bryderiet med å vente på at gjeste-OS skal lastes inn for å besøke noe som krever Flash. En mer effektiv "Flash-blokkering" finner du ikke. Flash har ikke nubbesjanse til å starte på min verts-OS installasjon.

Endret av G
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...