Gå til innhold

Takk og farvell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HW-nettverket faller jo sammen hyppigere enn jeg formaterer maskinen min jo :dontgetit: Først dalende kvalitet på HW.no, så kapitulerte Kulturo.no, etterfulgt av at dere mistet nettverkets beste side; Gamer.no, deretter takket forumets konge (Ueland) for seg og nå blir dere forlatt av Hardware.nos kanskje beste skribent! Jeg storkoste meg med artiklene til denne fyren, en av artiklene hans som fikk meg til å prøve Ubuntu!

 

Er vel bare et tidsspørsmål før vi får nyheten om at Diskusjon.no er lagt ned. Edda finner vel sikkert snart ut at forumet ikke lenger lar seg drive i disse trange økonomiske tider :wallbash:

Lenke til kommentar

Du skapte en ny glød og interesse med din Linux oppfølging og jeg tror jeg har lest alle artiklene både en og flere ganger. Jeg vil ta i mot en etterfølger med åpne armer da jeg synes dette var et topp område å få god faglig fokus på.

 

Takk for alle gode artikler og lykke til i forsvaret og karriere videre. Der får du en meget god utdannelse.

 

 

PS! (ang. lucariox sitt innlegg)

Forøvrig må jeg si at akam og amobil også er helt topp sider i dette nettverket. Spillverket vil trenge tid på seg.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Jeg må feller en tåre nå. En trist dag for mediadekningen av FOSS/GNU/Linux i norge.

 

Vi takker også deg Robin for gjentatte gode artikler gjennom tiden din som skribent. Du har bidratt mer enn de fleste aner, ink. deg selv.

Må bare ønske deg lykke til i din nye jobb for fedrelandet. Jeg vet av egen erfaring at det bruket flittig unix der også :thumbup:

 

Å erstatte Robin blir ingen enkel oppgave, men resultatet har mye å si (iallefall for oss interesserte) for hw.no og diskusjon.no.

 

Brendan (cyclo) er godt igang! hehe...

 

 

Takk Robin! :thumbs:

Lenke til kommentar

Takk og farvel ja!

 

Du har gjort en meget god jobb med dine artikler.

Og ikke minst syns jeg du har gjort en fremragende jobb ifht å gjøre Linux mer spiselig for "Windows-folk", og i så måte blir det ikke lett å finne en erstatter.

 

Lykke til videre, og med forhåpentligvis spennende og interessant jobb. ;)

Lenke til kommentar
Brendan (cyclo) er godt igang! hehe...

Jeg lover at det ikke blir helt tørke på GNU/Linux-artikler. :D

Jeg elsket kombinasjonen av Robin sine litt mer praktiske artikler og info om nye distroer/programmer og guider og dine refleksjoner rundt brukerens rettigheter/friheter.

 

Hvor mye kommer du til å "ta over"? Er planen å finne en direkte erstatter til Robin mens du fortsetter akkurat som nå? Du har vel ikke tilsvarende stilling i tek som Robin har?

Lenke til kommentar
Hvor mye kommer du til å "ta over"? Er planen å finne en direkte erstatter til Robin mens du fortsetter akkurat som nå? Du har vel ikke tilsvarende stilling i tek som Robin har?

Kommer ikke til å ta over nei. Fortsetter med freelans (får være måte på hvor mye jeg klarer utenom masteroppgaven :D), men jeg kommer nok til å konsentrere meg mer om GNU/Linux og mindre om andre ting i det jeg skriver fremover. Kommer nok noen lengre guider/tutorials/tester også fra meg etterhvert som tiden går.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...