Gå til innhold

Takk og farvell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei og nei :( Dette var triste nyheter. Håper inderlig hw.no klarer å hyre noen som kan gjøre en tilsvarende jobb, for det var alltid et høydepunkt å lese artiklene dine. Likte veldig godt intervjuene med folka bak ymse distroer, skulle ønske noen flere var like engasjerte i det de skriver om som det du har vært, Robin. Cyclo har heldigvis fylt på med noen gode artikler, så vi får håpe at ikke hw.no kollapser totalt nå.

 

Anyhoo, lykke til i ny jobb, bomb en terrorist for meg :p

Lenke til kommentar

Takk takk takk, alle sammen :) Som vanlig så betyr alle disse go'meldingene vannvittig for mye og har vært kritisk i å holde motivasjonen min oppe disse to siste årene :) En kan bare håpe at dere fortsetter å støtte den som etterhvert etterfølger meg...

 

Når det er sagt så er det ikke umulig at jeg skriver en artikkel nå og da, men ikke forvent dere noen store artikler som test eller intervju i forbindelse med Linux-distribusjoner eller Crossover/Wine/Cedega oppdateringer (eller annen spennende software). Når sant som sies sto jeg egentlig klar til å slette alt av brukerkonto og e-mail hos Hardware, men etter litt go'snakking fra redaksjonen sa jeg meg enig til å beholde konto og e-mail for eventuelt hjelpe nestemann og muligens skrive noen flere artikler i fremtiden.

 

Til syvende og sist vil jeg fortsatt bli værende her i nettverket, dog hovedsaklig som leser, noe som gjør meg like spent på Linux-artiklene hos Hardware i tiden fremover som dere (og tro meg, jeg vil skrike 10x høyere hvis kvaliteten ikke møter mål).

 

Takk for støtten, og lykke til til dere i det sivile helvete ;)

Lenke til kommentar
Håper den eventuelle nye skribenten kan gå litt mer i dybden av stoffet. Det meste ble veldig grunnlegende og svært uintresangt for oss som allerede kan litt. Ellers lykke til videre til Robin

 

Det er sant, det var mye grunnleggende, men det er kanskje også en av grunnene til at GNU/Linux-delen av forumet og hw.no har blitt såpass stor og bra. Det har nok senket terskelen for mange Windows-brukere som ville prøve noe nytt, men som ikke har turt å "hoppe uti det" før de leste artiklene til Robin.

 

Jeg håper at den "enkle" delen består, men det må gjerne bli supplementert med litt "tyngre" stoff.

 

Kanskje noen burde lage en egen Open Source-fork av hw.no som er enda mer spesialisert på åpen kildekode? :D

Lenke til kommentar
Håper den eventuelle nye skribenten kan gå litt mer i dybden av stoffet. Det meste ble veldig grunnlegende og svært uintresangt for oss som allerede kan litt. Ellers lykke til videre til Robin

 

Det er sant, det var mye grunnleggende, men det er kanskje også en av grunnene til at GNU/Linux-delen av forumet og hw.no har blitt såpass stor og bra. Det har nok senket terskelen for mange Windows-brukere som ville prøve noe nytt, men som ikke har turt å "hoppe uti det" før de leste artiklene til Robin.

 

Jeg håper at den "enkle" delen består, men det må gjerne bli supplementert med litt "tyngre" stoff.

 

Heh, hvis det er noe som ikke er enkelt så vil du fort få tilbakemelding på det. De fleste av leserne på Hw er dessverre folk ny til Linux, så det var disse jeg fokuserte på. Selvfølgelig går det ann å skrive mer avansert enn hva jeg har gjort, men det kan bli vanskelig siden veldig mange forventer å få en forklaring på alt mulig.

Lenke til kommentar
Håper den eventuelle nye skribenten kan gå litt mer i dybden av stoffet. Det meste ble veldig grunnlegende og svært uintresangt for oss som allerede kan litt. Ellers lykke til videre til Robin

 

Det er sant, det var mye grunnleggende, men det er kanskje også en av grunnene til at GNU/Linux-delen av forumet og hw.no har blitt såpass stor og bra. Det har nok senket terskelen for mange Windows-brukere som ville prøve noe nytt, men som ikke har turt å "hoppe uti det" før de leste artiklene til Robin.

 

Jeg håper at den "enkle" delen består, men det må gjerne bli supplementert med litt "tyngre" stoff.

 

Heh, hvis det er noe som ikke er enkelt så vil du fort få tilbakemelding på det. De fleste av leserne på Hw er dessverre folk ny til Linux, så det var disse jeg fokuserte på. Selvfølgelig går det ann å skrive mer avansert enn hva jeg har gjort, men det kan bli vanskelig siden veldig mange forventer å få en forklaring på alt mulig.

 

Helt klart, og det viste jeg vel også til i det jeg skrev. Også derfor jeg foreslo en "fork" som kanskje blir for de litt mer erfarne også.

 

For all del, det var ingen kritikk av ditt arbeid, men et forslag til en mulig fremtidig ekspansjon.

Lenke til kommentar
Håper den eventuelle nye skribenten kan gå litt mer i dybden av stoffet. Det meste ble veldig grunnlegende og svært uintresangt for oss som allerede kan litt. Ellers lykke til videre til Robin

 

Det er sant, det var mye grunnleggende, men det er kanskje også en av grunnene til at GNU/Linux-delen av forumet og hw.no har blitt såpass stor og bra. Det har nok senket terskelen for mange Windows-brukere som ville prøve noe nytt, men som ikke har turt å "hoppe uti det" før de leste artiklene til Robin.

 

Jeg håper at den "enkle" delen består, men det må gjerne bli supplementert med litt "tyngre" stoff.

 

Heh, hvis det er noe som ikke er enkelt så vil du fort få tilbakemelding på det. De fleste av leserne på Hw er dessverre folk ny til Linux, så det var disse jeg fokuserte på. Selvfølgelig går det ann å skrive mer avansert enn hva jeg har gjort, men det kan bli vanskelig siden veldig mange forventer å få en forklaring på alt mulig.

 

Helt klart, og det viste jeg vel også til i det jeg skrev. Også derfor jeg foreslo en "fork" som kanskje blir for de litt mer erfarne også.

 

For all del, det var ingen kritikk av ditt arbeid, men et forslag til en mulig fremtidig ekspansjon.

 

Sikta egentlig mer til biedhev jeg :p Men tar ikke noe av dette negativt, prøver bare å forklare hvorfor jeg har tatt de valg jeg har tatt :)

Lenke til kommentar
Jasså, nå som Win7 RTM har kommet er det ikke noe gøy med Linux lenger? :D

 

:p

 

helvete må fortsatt fryse over før jeg tar i bruk et Windows-basert operativsystem. Linux FTW!

 

Det går mer utpå at jeg nå er lei av å ha en jobb etter en 8-10 timers arbeidsdag, spesielt når jeg ikke lenger er økonomisk avhengig av å skrive for Hardware.no, og ikke får flere kompetansepoeng for å skrive der etter 2år.

 

Å i det hele tatt antyde at jeg slutter å skrive grunnet Win7... *frysninger*

Lenke til kommentar

Takk for spredningen av det glade budskap.

 

Hardware kommer ikke til å være på langt nær det samme nå som du går. Du har holdt oss oppdatert om nye versjoner, du har informert oss om distroer og programmer vi aldri hadde hørt om, du har kommet med de beste intervjuene jeg har lest her. Tviler på at jeg hadde konvertert fulstendig til linux nå, om ikke det hadde vært for dine artikkler.

 

Ønsker deg lykke til videre, og håper du en dag kommer tilbake her som skribent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...