Gå til innhold

Er dette Nokias nye proffklapp?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sier seg vel selv at de som ønsker en 17mm tykk klapptelefon ikke først og fremst bryr seg om skjermstørrelse.

 

Ser ut fra specs at den kun støtter amerikansk 3G. Det utelukker jo ikke at det kommer en europeisk versjon, men erfaringsmessig har vel EU/APAC versjonen av Nokias S60-telefoner kommet noen måneder før den amerikanske.

Lenke til kommentar
tror jeg leste en kommentar fra en amerikaner at en måtte jo ha qwerty taster for å kunne skrive meldinger effektivt...

Men det har dem også helt rett i. Etter å ha brukt keypad i alle år og gått over til qwerty, så var det sånn småbra - ikke det helt store, men klart en forbedring. Men nå i dag, å gå tilbake til keypad, er helt utelukket. Jeg kommer aldri mer til å kjøpe en telefon uten qwerty.

 

Jeg synes den Wahooen så kul ut, men den lille skjermen? Med en skikkelig skjerm så hadde den vert OK. Har wifi nå, men det er ytterst sjelden jeg bruker det, hadde klart meg godt uten.

Lenke til kommentar
tror jeg leste en kommentar fra en amerikaner at en måtte jo ha qwerty taster for å kunne skrive meldinger effektivt...
Nå må du gi dem at de nettopp har begynt med SMS.. Idag ser vel den gjevne amerikaner på SMS som en form for mobil post, men med litt tilvenning forstår de nok forskjellen på hurtige beskjeder mens du er på farten og elektronisk brevutveksling.
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
×
×
  • Opprett ny...