Gå til innhold

Hellgate: London legges ned (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja, kjøpte spillet til 350 for ca et halvt år siden da alle i min daværende COD4 clan skrøt så fælt av det. Har ikke rørt det utover de initielle 10 timene jeg spilte.

 

Kjedelig for de som likte spillet, men man kan hvertfall fortsatt spille single player. Ikke at jeg tror jeg kommer til å installere det igjen.

Lenke til kommentar

Bare jeg som synes det er sprøtt at ett spill tiltenkt MMO i det hele tatt har lov å legges ned så raskt?
Serverene burde kjøres minst ett år etter de sluttet å selge spillet, men men...


EA ga ut spillet og Namco Bandai overtok?
"holde seg vekke ifra MMO ifra disse..." =p

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

problemet er vel at spillet verken var fugl eller fisk.

 

det var en action rpg i førsteperson, og var presentert som ett diablo lignende spill helt opp til slipp, hvor dem begynte å snakke om ekstra innhold for abonnementer. dette igjen drar det opp mot mmo land.

 

men så har vel folk kjøpt det, spilt gjennom offline, funnet ut at spillet var "meh", og ikke sett noen grunn til å betale mer for å spille online. dermed tryner hele økonomien rundt spillet og ting legges ned.

 

er bare en smule surt at dem ikke har noen mulighet til å legge ut "stonehenge" som en siste offline patch...

 

hadde vært mye bedre den å gi alle ett par måneder med subscription play, siden hvem gidder å legge ned timer i en karakter dem vet kommer til å gå poff?

Endret av hobgoblin
Lenke til kommentar
Jeg kjøpte spillet for 129,- for en drøy uke siden. Spillet var faktisk bedre enn fryktet, men jeg merker allerede nå at jeg holder på å gå lei. En patch med alt ekstrameteriellet også offline hadde vært en verdig måte å avslutte spillet på, syns jeg.

 

 

Det som kunne reddet spillet for min del var LAN funksjon.

men ifølge produsenten, finnes det ingen som spiller LAN lenger.

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte spillet for 129,- for en drøy uke siden. Spillet var faktisk bedre enn fryktet, men jeg merker allerede nå at jeg holder på å gå lei. En patch med alt ekstrameteriellet også offline hadde vært en verdig måte å avslutte spillet på, syns jeg.

 

 

Det som kunne reddet spillet for min del var LAN funksjon.

men ifølge produsenten, finnes det ingen som spiller LAN lenger.

kanskje fordi dem ønsket at alle skulle spille online i stedet?

Lenke til kommentar

Synnes spillet opp til lvl 15 er veldig bra, etter dette begynner man virkelig å legge merke til at man bruker de samme brettene om igjen og omigjen.

 

Synnes Shulgoth, Silkworm og British Museum bossen er bra greier. Shulgoth viser tydelig at man har brukt tid på denne encounteren. Første gang man møter ham så løper man rundt og hyler mens man er i full fyr haha...

 

British museum viser tydelig at de på et tidspunkt hadde veldig god tid til å lage brett, bare synd de ikke hadde tid til å fullføre spillet på dette nivået.

 

Etterhvert blir jo boss encounterene latterlige greier, og åpenbart bare en vanlig mob med ekstra HP og litt høyere damage.

 

Tilslutt blir spillet latterlig når man oppdager at uniquene som du har gledet deg til, er helt ubrukelige. På lvl 50 bruker man våpen som dropper fra lvl 35 mobs etc....

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...