Gå til innhold

Finn rett mobil for deg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan ikke endre på det som står i skjult tekst. Hverken med Opera eller IE7.

 

 

Hvordan skal mobilen din være?

Lett, liten og solid

Ikke viktig

Enkel og god å bruke

Ikke viktig

Ha rask prosessor og mye minne

Ikke viktig

Ha alt av ny teknologi

Ikke viktig

En partner på jobben

Ikke viktig

Moro å bruke, og klar for spill og musikk

Ikke viktig

Ha et godt kamera

Ikke viktig

Ha en god tale- og standbytid

Ikke viktig

 

Lenke til kommentar
Testen fungerer fint. Dog må det nevnes at "Sony Ericsson k810i" toppet listen litt vel mange ganger. Er usikker på hvor nøyaktig den er. Men bruker man "Andre treff" som er under kan man finne mye som passer bra.

 

Litt enig med deg. Synes de kunne sløyfet topplasseringen og heller listet opp noen alternativer fra forskjellige produsenter. Dessuten "treffer" den ikke helt. Hadde klikket meg frem til Nokia e-71, men da jeg skjøv slideren for "lett, liten og byggekvalitet" til meget viktig, byttet den ut e-71 med N95 8gb. Da måtte jeg le...

Lenke til kommentar

Føler jeg blir snytt for ett eller annet, men det er kanskje bare pga man hører om så mange mobiler som SKAL komme og ikke har kommet. Altså, føler det er litt få mobiler. Når man huker av WiFi er det kun en telefon som har det?! O.o

 

Og det fins da vel mer enn 6 trykkskjermmobiler?... jaja... holder meg heller til egensurfing og info-research på prisguide/google/youtube. Da får man ihvertfall med seg det meste.

Lenke til kommentar

Oppdaget en del faktafeil på min egen mobil når jeg sammenlignet med andre. Dette gjør at jeg tar fakta om de andre mobilene med en klype salt, ubevisst eller ikke.

 

6110 HAR 2,5mm lydutgang og blir levert med Route66-kart som standard, ikke Nokia Maps.

 

Dette er kanskje bagatellmessig, men kan kanskje få folk til å kjøpe/ikke kjøpe telefoner på feil grunnlag? :)

 

Tar forbehold om misforståelser/feil fra min side.

Lenke til kommentar

hehehe, jeg velger smarttelefon og det eneste jeg setter som viktig i det hele tatt er liten og lett, og vips kommer Nokia N96 opp:P Fortsatte å sette opp ting som er viktig for meg, men det første gjorde vel allerede til at jeg ikke stoler mye på denne testen gitt:P Men artig var det!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...