Gå til innhold

Finn rett mobil for deg


Anbefalte innlegg

Det finnes kun én telefon som har samtlige funksjoner - men det er en smarttelefon, og det må du huske å velge i menyen oppe til venstre. :)

Neida, når jeg velger smartphone får jeg fram både i780, tytn-II og P1 i tillegg til touch pro. Men hvorfor er touch pro 100% og i780 bare 73? P1i er bare 65%

 

Det har seg vel slik at Touch pro har 100% av det du spør etter, P1i har bare 65% av det du spør etter. Syntes egentlig den var grei.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det finnes kun én telefon som har samtlige funksjoner - men det er en smarttelefon, og det må du huske å velge i menyen oppe til venstre. :)

Neida, når jeg velger smartphone får jeg fram både i780, tytn-II og P1 i tillegg til touch pro. Men hvorfor er touch pro 100% og i780 bare 73? P1i er bare 65%

 

Det har seg vel slik at Touch pro har 100% av det du spør etter, P1i har bare 65% av det du spør etter. Syntes egentlig den var grei.

Men det er jo ikke tilfelle. Jeg spør om fulltastatur (qwerty), touchscreen, 3g og wifi. Hva er det i780 mangler av dette? eller Tytn-II, eller P1i for den saks skyld?

Lenke til kommentar

Heisann

 

Jeg ser poenget ditt, men vi tror at de som bruker søket vil foretrekke å få anbefalt testvinnerene før testtaperene. :)

 

Alternativet ville vært å sortere listen alfabetisk e.l.

 

Om du du ikke ønsker å forholde deg til våre scores, er det bare å ignorere rekkefølgen produktene presenteres i.

Lenke til kommentar
Heisann

 

Jeg ser poenget ditt, men vi tror at de som bruker søket vil foretrekke å få anbefalt testvinnerene før testtaperene. :)

 

Alternativet ville vært å sortere listen alfabetisk e.l.

 

Om du du ikke ønsker å forholde deg til våre scores, er det bare å ignorere rekkefølgen produktene presenteres i.

Dette viser bare at testen deres har masse underliggende bugs. Dessuten, SGH i780 fikk en sekser i testene deres, nøyaktig det samme som Touch Pro. Det er ikke bare bugs her, til og med bugsen har bugs :no:

Lenke til kommentar
Heisann

 

Jeg ser poenget ditt, men vi tror at de som bruker søket vil foretrekke å få anbefalt testvinnerene før testtaperene. :)

 

Alternativet ville vært å sortere listen alfabetisk e.l.

 

Om du du ikke ønsker å forholde deg til våre scores, er det bare å ignorere rekkefølgen produktene presenteres i.

Dette viser bare at testen deres har masse underliggende bugs. Dessuten, SGH i780 fikk en sekser i testene deres, nøyaktig det samme som Touch Pro. Det er ikke bare bugs her, til og med bugsen har bugs :no:

 

Det er vel få som blir å bruke denne når de skal kjøpe seg ny telefon. Helt andre kriterier avgjør mobilkjøpet, og amobil er jo kjent for å ha merkelige tester, med helt klare preferanser når det gjelder merke og UI. Sjekk deres test av TomTom Go 730, som i alle andre tester får toppkarakter, men ikke hos amobil. Merkelig...?

Lenke til kommentar
OFFTOPIC:

Gud bedre så drita lei eg e av å lesa kritikken din av amobil, tester og merker poe.

Få deg en annen hobby! Seriøst!

 

ONTOPIC:

Ser ut til å fungere bra dette, iallefall på sikt!

 

Hvem er det som tvinger deg til å lese mine poster? Tror problemet ditt ligger der.

Lenke til kommentar
Sjekk deres test av TomTom Go 730, som i alle andre tester får toppkarakter, men ikke hos amobil. Merkelig...?

 

Nå er det jo langt i fra slik at flertallet alltid har rett, noe du selv har påpekt tidligere ved å dra paralleller til Hitler og hans tilhengere (tråd om Amobils test av Sony Ericsson W980i).

Lenke til kommentar
Sjekk deres test av TomTom Go 730, som i alle andre tester får toppkarakter, men ikke hos amobil. Merkelig...?

 

Nå er det jo langt i fra slik at flertallet alltid har rett, noe du selv har påpekt tidligere ved å dra paralleller til Hitler og hans tilhengere (tråd om Amobils test av Sony Ericsson W980i).

 

Vel, har testet en haug med gps-er selv, og min opplevelse er at TomTom er i en klasse for seg selv. Selv har jeg ikke TomTom, men den dagen jeg skal investere i ny gps, blir det garantert en TomTom.

 

Edit: Egentlig fortjener du et bedre svar enn det du fikk; Hitler var ingen mann som agerte etter flertallet, men en person som manipulerte flertallet til å mene det samme som han. Det er en vesentlig forskjell...

Endret av poe
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...