Gå til innhold

Finn rett mobil for deg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SiRO: Hvorfor bruke mail når vi har diskusjon.no? :)

 

Jeg får fortsatt frem en "halvferdig" HTML-side, ikke flashsiden. Har prøvd både FF 3.0 og Opera 9.60 (Ubuntu 9.60), og slettet cache hos begge. Fikk det til å virke i Opera 9.52 på en Red Hat-maskin, så mulig det er noe med oppstarten av flashdelen som ikke virker? Sannsynligvis deler FF og Opera FLash-plugin, men flash virker helt fint alle andre steder (last.fm, youtube, pandora osv.) så jeg skjønner ikke helt hva problemet kan være.

 

 

finnmobil.png

 

Lenke til kommentar
SiRO: Hvorfor bruke mail når vi har diskusjon.no? :)

 

Jeg får fortsatt frem en "halvferdig" HTML-side, ikke flashsiden. Har prøvd både FF 3.0 og Opera 9.60 (Ubuntu 9.60), og slettet cache hos begge. Fikk det til å virke i Opera 9.52 på en Red Hat-maskin, så mulig det er noe med oppstarten av flashdelen som ikke virker? Sannsynligvis deler FF og Opera FLash-plugin, men flash virker helt fint alle andre steder (last.fm, youtube, pandora osv.) så jeg skjønner ikke helt hva problemet kan være.

 

 

finnmobil.png

Omtrent samme siden som jeg får (XP SP3, FF 3.0.3).

post-3896-1223463617_thumb.png

Lenke til kommentar
Omtrent samme siden som jeg får
Du får den samme, jeg glemte at banneren på toppen er fjernet av Opera (høyreklikk > Block content...).

 

Forskjellige operativsystemer og forskjellige nettlesere, det betyr at feilen mest sannsynlig er hos en flash-plugin siden de er uavhengige. Rart at flash fungerer utmerket hos meg i Adobes testside og at jeg har siste versjon (Flash Player 9). :hmm:

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar

Skal vi se... da er Iphone 3G fikset, det var en feil i spesifikasjonene våre.

 

Sigmund_Freud: Har du slått av Javascript? Eller bruker du Noscript? Det kan i så fall forklare problemet. Hvis ikke hadde det vært greit å vite hvilken nettleser du bruker.

Lenke til kommentar
Det finnes kun én telefon som har samtlige funksjoner - men det er en smarttelefon, og det må du huske å velge i menyen oppe til venstre. :)

Neida, når jeg velger smartphone får jeg fram både i780, tytn-II og P1 i tillegg til touch pro. Men hvorfor er touch pro 100% og i780 bare 73? P1i er bare 65%

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...