Gå til innhold

Demo: Euro Truck Simulator (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde det litt igår. Og fra det jeg så så er det egentlig bare en ny innpakning på 18wheels of steel.

Men den serien var morsom den også.

Og ja Uberbox du må hvertfall følge hviletiden på 12 timer kjøring og 8 timer søvn, noen veikro finnes ei. Men du kan "trimme" lastebilene da :)

Lenke til kommentar

Simulatorer, uff ja. Ta all mulig hensyn til alle slags regler og slikt. Verste jeg har sett må være søppelbilsimulator (Müllabfuhr simulator) fra tyske Astragon. Kan ikke skjønne at slikt kan være gøy...kanskje gravemaskinsimulatoren fra samme folkene kan være artig i et par timer...

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar

Jeg drømmer litt om et spill som klarer å gjenskape alle steder, veier, bygninger osv. som i virkeligheten. Flight Simulator X er det nærmeste jeg kommer på, men det var ikke akkurat det jeg hadde forventet heller.

 

Hvordan er Euro Truck Simulator i forhold? Er det mer virkelighetsnært når det gjelder veier og småsteder? I så fall MÅ det prøves.

Lenke til kommentar

Herre for et fantastisk kjedelig spill. Lastet det ned og kjørte en time. 2 missions og rampage på slutten. Greit nok, var kult de første 20 minuttene, men så er det på en måte slutt på morroa og veeeeeldig reptativt....

 

EDIT: Bare sånn for å forklare at jeg ikke hater simulatorer. Har fks nesten 100 timer logget nå i Flight Simulator X:)

Endret av Prnkstr
Lenke til kommentar

Finnes det noen andre (faktisk underholdene?) bilsimulatorspill?

Ser ikke da på Grand Turismo som noe simulatorspill, snakker da om spill hvor du faktisk styrer en bil og det finnes faktiske trafikkregler osv i spillet?

 

Altså noe alla Euro Truck Simulator, bare istedenfor sinnssykt trege lastebiler så kjører du vanlige biler?

Lenke til kommentar
Finnes det noen andre (faktisk underholdene?) bilsimulatorspill?

Ser ikke da på Grand Turismo som noe simulatorspill, snakker da om spill hvor du faktisk styrer en bil og det finnes faktiske trafikkregler osv i spillet?

 

Altså noe alla Euro Truck Simulator, bare istedenfor sinnssykt trege lastebiler så kjører du vanlige biler?

Tja, et kjapt søk på google gir deg svar, vettu :) Har link til en slik simulator du snakker om. Det koster penger, det finnes demo, og det finnes andre måter å få tak i simulatoren på. Her kan du kjøre motorsykkel og bil. Trafikkregler gjelder, men merk deg at det er basert på litt andre trafikkregler. Husker ikke hvilke. Grunnen til dette er at simulatoren ikke er norsk. Det som er gøy med spillet er den ledsageren som bryter ut i panikk om du begår store feil osv. Anyways.

 

http://www.3dfahrschule.de/uk_index.htm

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nå har jeg prøvd demoen. Ikke mye å skryte av..! Force feedback er elendig/ikke-eksisterende med mindre man kjørte på andre biler eller fyker ut i grøften. Kjørefysikken var fissen. Hvis man prøver å svinge for brått i høy hastighet hører man ikke hjulskrens eller noe, bilen bare nekter å reagere. Lastebilen snur på en femøring. Motorveiene er -- vel -- motorveier.. dvs den kjedeligste typen vei man kan kjøre på. :/ Omgivelsene så autogenerert og kjedelige ut. (Nå skal det sies at jeg ikke kjørte på full grafikk, men allikevel -- jeg tviler på at det kan se mye bedre ut på full pupp)

 

Konklusjon: avinstallert.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...