Gå til innhold

Perfekt kropp eller?


Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns ikke det er så sinnsykt fint med gutter som har for mye muskler, som en av bildene her inne( han med innover hofter) Liker heller at man ser at guttar har muskler, men ikke at det ser ut som huden sprenges. Not nice.

 

Og hvorfor i all verden vil noen jenter se ut som hu i første post?...Er da ike noe å ta i?! hun som står på 4 i senga vil jeg si er ganske passe!

men så er jo jeg jente og da :p

Lenke til kommentar
Og hvorfor i all verden vil noen jenter se ut som hu i første post?

Modeller, som Giselle Bunchen, har kropper som er egnet til å henge klær på. De blir plukket ut nettopp for den kroppsformen de har. Designerne lager klærne til modellkroppene. Derfor kan de ikke være for lave eller ha for mye former. Men radmagre kan de være! Modellindustrien trenger bare noen selvgående kleshengere. Så ofte føler da modellene press på seg for å bli tynnere (og kan utvikle spiseforstyrrelser).

 

Siden modellkropper er så spesielle, synes ikke jeg at de når spesielt høyt i en sammenligning om den "perfekte" kroppen, som vi diskuterer her. Gutter/menn har gjennom tidene likt best kvinner med former, selv om det skifter litt fra tid til annen hva idealet bør være (ref.: Twiggy-perioden på 70-tallet). Det er ikke noe rart at menn liker former, fordi de fleste menn reagerer seksuelt (bevisst eller ubevisst) på kvinnelige former. D.v.s. at menn er programmert fra naturens side til å tiltrekkes kvinnelige former.

Lenke til kommentar
Syns ikke det er så sinnsykt fint med gutter som har for mye muskler, som en av bildene her inne( han med innover hofter) Liker heller at man ser at guttar har muskler, men ikke at det ser ut som huden sprenges. Not nice.

 

Og hvorfor i all verden vil noen jenter se ut som hu i første post?...Er da ike noe å ta i?! hun som står på 4 i senga vil jeg si er ganske passe!

men så er jo jeg jente og da :p

 

Tror jenter har misforstått konseptet med å flexe/spenne muskler og ikke gjøre det. Det er jo klart at de på bildene her flexer. Regner med de ser mye mer "normale" ut til vanlig.

 

 

yeahyeah..men er faktisk noen folk sånn ser sånn ut til vanlig..eller..jeg har jo ikke akkurat gått bort å spurt dem, så veit ikke :p hmm..har egentlig ikke tenkt over det XP hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...