Gå til innhold

Perfekt kropp eller?


Pinup

Anbefalte innlegg

jessicabiel_hot.jpg

 

biel-gq.jpg

 

Jessica Biel har i mine øyne en fantastisk kropp, ikke for tynn, og godt trent.

 

missy-peregrym-bikini-001.jpg

 

Missy er noe tynnere, men har også en fin kropp.

 

På herresiden er vel denne karen en soleklar favoritt hos begge kjønn?

 

homer_simpson.jpg

 

Neida, synest selv at Ryan Reynolds på dette bildet har en kropp jeg gjerne skulle hatt selv, kanskje litt større:

 

Ryan%20Reynolds.jpg

 

 

Velltrent, men ikke ripped.

Endret av NewGUY
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest

Han mannen var skikkelig flott! Menn skal være veltrente for å være skikkelig maskuline, vertfall i mine øyner. Men, skjønner jo at man må jobbe mye for å kunne få en slik sexy kropp, men sexy det er det DEFFINITIVT: Muskler på gutter er råflott, men bodybuildere er dritstygt. Men man kan være ganske trent før det blir stygt.

Lenke til kommentar
Når det kommer til guttekropper er nok Luffe sin post av han første der tilnærmet perfekt.

 

Tror jenter liker bedre sånne kropper enn kroppsbyggerkropper..

Ja, ja og atter ja. Til og med han første var i det meste laget etter min mening. Det skal liksom se .. sunt ut også.

Lenke til kommentar
Han ser jo sunn ut da! :) Bare armene så litt bola ut..

Hmm, jeg skal klare de brystmusklene der til sommeren.

Ja, armene var litt for drøye. Men resten var bra.

 

Off topic: Kjæresten min har nesten lik kropp som han i min førstepost. :dribble:

Lenke til kommentar
Synes nå disse her hadde ganske så flott og sexy kropp;) Han som klatrer i steinura er ganske så pen også. Men han som står i vannet hadde en ganske fin kropp som ser veldig normal ut. Ser ikke ut som han har pumpet for mye vekter, og da blir det veldig pent.

Enig enig.

Lenke til kommentar
Synes nå disse her hadde ganske så flott og sexy kropp;) Han som klatrer i steinura er ganske så pen også. Men han som står i vannet hadde en ganske fin kropp som ser veldig normal ut. Ser ikke ut som han har pumpet for mye vekter, og da blir det veldig pent.

Krever endel styrketrening for å få en sånn kropp. Virker som enkelte jenter trur at folk blir født "naturlig" muskuløse. Ingen av de kroppene der er "normale" (jf gjennomsnittet/normalen) og begge de der trener garantert mye. Krever mye vedlikehold og de der er sikkert like opptatt av utseendet sitt som en bodybuilder.

 

Forøvrig: Hører at jenter mener at bodybuildere er så forfenglige og den slags. De trener bare for å kompensere for andr svakheter og for å styrke aksjene på damefronten. Helt feil! Selv om det sikkert er noen som gjør det også. De fleste hardtsatsende hobby/proff byggere osv trener for egen gevinst og faktisk heller for å imponere andre menn. Enda så hetrofile de er.... Kjenner til flere proff byggere, så veit hva jeg snakker om. De fleste er som avrage joe, bare med muskler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ganske overraskende å se hvilke preferanser folk har når det gjelder kropp. Som jente er idealet for meg tynn, men med former. Selv syns jeg disse tre eksemplene er ganske nærme en perfekt kvinnekropp, og jeg ville ikke vært noe større enn disse:

post-156623-1206151214_thumb.jpg

post-156623-1206151460_thumb.jpg

post-156623-1206151498_thumb.jpg Gisele har en nydelig kropp - men mangler kanskje en definert midje.

 

Når det gjelder menn, så liker jeg de skinny, uten at det blir en "guttekropp". Lang mage (uten definert sixpack) er utrolig sexy. Brystmuskler er det mest uattraktive jeg ser på en mannekropp. Det er vanskelig å finne et bra eksempel, i og med at de fleste kjendisguttene er for muskuløse for min smak, men han her er ganske close en perfekt mann:

post-156623-1206152108_thumb.jpg

 

Når det er sagt; Dette er bare preferanser - en manns kropp har egentlig liten eller ingen betydning for meg.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest
Synes nå disse her hadde ganske så flott og sexy kropp;) Han som klatrer i steinura er ganske så pen også.Men han som står i vannet hadde en ganske fin kropp som ser veldig normal ut. Ser ikke ut som han har pumpet for mye vekter , og da blir det veldig pent.

Krever endel styrketrening for å få en sånn kropp. Virker som enkelte jenter trur at folk blir født "naturlig" muskuløse. Ingen av de kroppene der er "normale" (jf gjennomsnittet/normalen) og begge de der trener garantert mye. Krever mye vedlikehold og de der er sikkert like opptatt av utseendet sitt som en bodybuilder.

 

Forøvrig: Hører at jenter mener at bodybuildere er så forfenglige og den slags. De trener bare for å kompensere for andr svakheter og for å styrke aksjene på damefronten. Helt feil! Selv om det sikkert er noen som gjør det også. De fleste hardtsatsende hobby/proff byggere osv trener for egen gevinst og faktisk heller for å imponere andre menn. Enda så hetrofile de er.... Kjenner til flere proff byggere, så veit hva jeg snakker om. De fleste er som avrage joe, bare med muskler.

 

 

Legg merke til setningen "Men han som står i vannet hadde en ganske fin kropp som ser veldig normal ut. Ser ikke ut som han har pumpet for mye vekter"....Det står " ser ikke ut som han har pumpet FOR MYE vekter"... Det står ikke at det ser ut som han aldri har tatt i en vekt, men at det ikke ser overdrevent ut. Seff trener han, det kan man jo se. Men det er likevel pent fordi det ikke ser ut som han pumper jævla mye.... Do you see the point? Body buildere og de med store muskler blir litt for mye spør du meg, det er derfor viktig at musklene ser allright ut og normalt ut. En bodybulider ser langt fra normal ut spør du meg...

Lenke til kommentar

Ser poenget ja, men min kommentar var ikke siktet til quoten. Var bare nærliggende å ta den med. Var egentlig ment for å undertreke at slike kropper er man ikke født inn i, som enkelte virker til å tro. Det å legge på seg muskler er veldig vanskelig og tungt areid, også i små mengder. Bare det jeg ville frem til...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...