Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjøpte upassende klasplagg til min datter


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Haha. Genialt.

 

Dog en ganske forståelig reaksjon fra TS sin side. Jeg hadde ikke latt min fiktive datter gå med noe slikt, men om jeg en gang får mer enn 100kr på kortet, skal jeg bestille en "Sperm Dumpster", t-skjorte til min nevø og gi den til broderen. Ikke fordi jeg mener, tror eller vil at han skal gå med den, men fordi reaksjonen deres når de åpner pakken må være fantastisk :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har altså et white trash søplehue til mann. Fort gjort, siden kvinner overhodet ikke merker forskjell på drittsekker og greie menn før det er for sent. Han mangler tydeligvis noen hemninger som er vesentlige for å kunne fremstå som normalt oppegående, så det er bare å dumpe ham før han drar deg med ned i skiten.

 

Hvis du vil være litt søplete til gjengjeld: Dop ham ned og tre på ham t-skorta det gjelder, med teksten på ryggen. Ta flust med bilder og sleng dem ut på div. nettsteder.

Endret av jon67
Lenke til kommentar
problemet er vel ikke selve teksten, men at det retter ett sexuellt fokus mot dattera på 4 år.

sex skal ikke være ett tema i det hele tatt når det gjelder så små barn.

 

Men skulle jenta bruke denne i barnehagen eller var det bare en morsom tskjorte mannen kjøpte på impuls og håpet at mora ville le også? Det retter vel ikke noe seksuelt fokus mot ungen hvis hun ikke bruker den? Jeg har ihvertfall mine tvil mot at noen far ville dratt denne tskjorta på ungen sin og tatt hun med på butikken.

 

Ser ikke ut til at vi kommer lenger når TS ikke gir oss noe mer info, så da melder jeg meg av denne...

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvordan folk kan synes en slik t-skjorte engang er morsom. Den kan være morsom hvis du er eldre enn 4 år, når du f. eks. begynner å bli kjønnsmoden i 12-13 års alderen ser jeg humoren i det. Men på en 4 åring, jeg er faktisk litt sjokert over at det i det hele tatt lager slike t-skjorter til små barn.

 

Uansett om t-skjorten sier at ungen er for ung til å ha sex, seksualiserer den ungen. Spøken var, etter min mening, minst 8 år for tidlig til å være morsom. Så tidlig var den bare kvalm.

Lenke til kommentar
problemet er vel ikke selve teksten, men at det retter ett sexuellt fokus mot dattera på 4 år.

sex skal ikke være ett tema i det hele tatt når det gjelder så små barn.

 

Men skulle jenta bruke denne i barnehagen eller var det bare en morsom tskjorte mannen kjøpte på impuls og håpet at mora ville le også? Det retter vel ikke noe seksuelt fokus mot ungen hvis hun ikke bruker den? Jeg har ihvertfall mine tvil mot at noen far ville dratt denne tskjorta på ungen sin og tatt hun med på butikken.

 

Ser ikke ut til at vi kommer lenger når TS ikke gir oss noe mer info, så da melder jeg meg av denne...

 

som jeg sa tidligere, som en ren spøk, helt greit.

som noe han har tenkt at prinsessen skal bruke, så er det plutselig ikke fullt så artig.

 

uansett er det vel unødvendig å kjøpe tskjorten...

Lenke til kommentar

Det er tydelig at snittet av brukerene våre ikke er i stand til å forestille seg hvordan de hadde reagert om de hadde hatt barn selv.

 

Det er kanskje humor i det (om enn noe dårlig etter min mening) alene, men det er rett og slett ikke sånt man kler opp barn i. Det kan godt være at det i allefall er i riktig retning, med at det er forbudt, men det er fortsatt en måte å prøve seg på seksuell humor mot småbarn, noe som i grunn er veldig lite morsomt. Hvordan noen kan forvente at foreldre skal kle opp barna sine i sånt forstår ikke jeg i allefall.

 

Det er stor forskjell på Tshirthell sine skjorter med "All daddy wanted was a blowjob", som går på foreldre og voksne personer, og det å spille på seksualitet med barnet som offer...

Lenke til kommentar

Han kjøpte vel strengt tatt ikke et upassende klesplagg til din datter, men til deres 4 år gamle datter - det er en vesentlig forskjell!

 

Hvis dere er uenige om et klesplagg, mener jeg at det bør diskuteres, i stedet for at du bestemmer at "dette er et upassende klesplagg, dra til helvete". Det er hans datter også, og han har like mye å si som deg i denne saken!

Lenke til kommentar

Nå var ikke akkurat tskjorten så veldig morsom, mener eg. Men det er nå min humor.

 

Men eg synes du overreagerte kraftig. Dersom typen eller dama mi hadde bestilt noe slik til dattera mi(evnt sønn - evnt vår) så hadde eg reagert, sagt hva eg mente, vist vedkommende hvor streken går og så kastet tskjorta. Å bli sinna over noe så "lite" mener eg er å overreagere. Hva gjør du dersom du blir veldig sint? Skyter vedkommende?

 

Velg dine kampsaker med omhu sier eg bare.

Lenke til kommentar

I henhold til retningslinjene §1, påpekes det at innleggets art ikke skal inneholde overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er da dette er forbudt. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes ved grove tilfeller. I henhold til retningslinjene ble '16' innlegg slettet fra tråden.

 

Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding".

 

:)

Lenke til kommentar
Gjest Gjest Mamma selv

Jeg forstår veldig godt at du reagerer jeg. Veldig upassende for i jente på 4 å gå i noe sånt. *Hallo! * Og hva med mannen din, ønsker han virkelig å sette fokus på at jenta er "under construction" nedentil? Høres veldig spesielt ut for meg. Man vil vel heller skjerme dattereren sin for "seksuelt fokus", skulle man tro. Så, du har min fulle støtte. Jeg hadde blitt fly forbanna selv.

Lenke til kommentar

Når jeg så overskriften trodde jeg det var snakk om å kjøpe avslørende klær til en 10-12 åring og da hadde jeg vært enig.

 

Men den plagget der er jo bare humoristisk, enten man finner det morsomt eller ikke så er det opplagt humor. Det avslører ikke kroppen til små barn og sexualiserer dem ikke det er bare små morsomt.

 

Samme stilen som dette

 

25662220-med.jpg

 

Eller som en historie en kar snakket om.

 

Bob Saget hadde fått sitt første barn og det hadde vært en veldig vansklig fødsel, kona og barnet hadde nesten død, og barne lå på intensiven i flere uker,

 

Når han endelig fikk datteren hjem, kom venner på besøk og og de gikk opp til rommet hennes der hun å og sov.

Og mens Saget og vennen står over den sovene jenta, sier Saget, for $5 kan du fingre henne.

 

Med andre ord, noen folk(inklusivsne meg) mener at når det kommer til humor, er det ingen grenser.

Lenke til kommentar

Jeg kan være enig at den t-skjorten var over grensen. Spørsmålet er egentlig om det var meningen om hun faktisk skulle bruke den eller om den var bare kjøpt for morroskyld...

 

Det som hadde vært morsomt var om du hadde puttet den på datteren din og tatt et bilde. Deretter legger du bort bilde og kaster t-skjorten, og nevner det ikke for noen på 20-30år og viser bildet på bryllupsdagen hennes.

Lenke til kommentar

Ideen er jo lættis, formålet med kjøpet kan jo umulig ha vært at jenta faktisk skulle bruke plagget. Og når det kommer til humor, det er jo enormt mye morsommere når man fysisk har t-skjorten, kontra det å vise venner et bilde på nettet.

 

Skjønner fint at "far" kjøpte denne jeg, men det situasjonen står på er jo måten han viste deg t-skjorten. Om han fra starten av forsøkte å forklare deg det humoristiaske med den forstår jeg ikke helt hvordan du kan reagere på den måten. Stakkars fyr, finnes ikke noe bedre enn en far med litt humoristisk sans! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...