Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjøpte upassende klasplagg til min datter


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...

Nå tviler jeg veldig sterkt på at det var fars mening at denne t-skjorten skulle brukes av datter i offentligheten. Jeg kan godt forstå at dette er noe som fedre med barn kan spøke om å kjøpe etter et par innabords en fredagskveld, og tror nok at far tenkte mer " morsomt å ha, men får ikke bruk for den", en tanke som de fleste menn som driver med netthandel har opplevd.

Jeg hadde selvsagt reagert om min fiktive datter hadde blitt påkledd et slikt plagg, og jeg forstår at mor blir irritert. Dette er mer noe far kan vise mor på pc-skjermen og si " var ikke denne morsom".

 

Allikevel tror jeg aldri det var fars tanke at dette plagget skulle brukes av datter, og uten å vite om vennegjengen også har barn og delte samme humoristiske sans, syntes jeg ikke de bør bli stemplet som pedofile som det er på grensen til her.

 

Tror nok dette handlet om noen eldre mennesker som minnet om sin tidligere ungdomstid med litt tullete netthandel rett og slett og løs humor. Ville ikke gjort noen stor sak ut av dette om jeg var mor, annet enn å påpeke i mindre grad at dette ikke er noe datter skal gå med.

Gammel topic ja, men får håpe trådstarter og far ikke krangler om dette enda

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...