Gå til innhold

Majoras Mask på Virtual Console i dag (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg kjøpte min Gamecube for mange år siden fikk jeg med en spesial-cd med Zelda:MM, Zelda:OC, 2 eldre Zeldaspill samt demo av Wind Waker.

Ettersom den er på GC kan jeg faktisk spille disse på Wii. :)

 

Majoras Mask er et utrolig gjennomført spill. Forvirrende i starten, men måten det er lagt opp på er unikt og genialt. Folk som ikke har spilt det før anbefales å prøve!

Lenke til kommentar

Har Majoras Mask på N64 enheten min og på NGC samledisk så tror ikke jeg trenger en versjon til.

 

MM er et bra Zelda spill men tidspresset hele tiden syntes jeg ødela mye av spillets potensialer, du fikk liksom ikke tid til å se deg rundt i den meget interesange verden til tross for at du slakket tiden ned.

Lenke til kommentar
MM er et bra Zelda spill men tidspresset hele tiden syntes jeg ødela mye av spillets potensialer, du fikk liksom ikke tid til å se deg rundt i den meget interesange verden til tross for at du slakket tiden ned.

 

Tidspresset ødela for meg og, men det skal sies at da var jeg ung og dum (i allefall dummere). Har lyst til å prøve meg igjen, kanskje var ikke det følte tidspresset så reelt likevel?

Lenke til kommentar

Hvis man spiller song of time baklengs så går tiden halvparten så fort så det er ikke så veldig mye tidspress sånn egentlig. Men det selvfølgelig "umulig" å runde det på 1-2 3 dagers perioder. Må nok bruke nærmere 10 hvis ikke du vet hvor ting er. og noen ting kan bare finnes på det og det tidspunktet så du har ikke mulighet til å rekke alt uansett.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...