Gå til innhold

Den lille Apple  iPhone 5 / 5S / 5C tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okey da hadde jeg iphone :D:D:D

 

Kan noen forklare meg dette, fordi tror elkjøp og tele 2 dreit seg ut.

 

La oss si jeg kjøpte tlf hos apple

Kr 4800

Tele 2 xtra large 589 i mnd, i 12 måneder er ca 7000

4800+7000 = 11800

 

Det stod når jeg kom på elkjøp at tlf skulle selges for 1500 kr så totalprisen med abbo (tele 2 extra large) ble 12000. Altså lik det den ville kostet fra apple + abbo.

 

Men så endret de seg, og betalte bare 1 kr. Hvordan kan det være rett. Totalprisen jeg fikk den for var 9814 kr med fri bruk av alt.

 

Det er 2000 kr billigere enn hvis jeg hadde kjøpt den fra apple med samme abbo.

 

 

WTF?!!?!?

 

Og en annen ting, de sa at hvis jeg skulle ha 32 gb eller 64, så koster det bare 30 kr ekstra i måneden. Men så sa jeg, det er jo bare 360 kr ekstra i året. Apple skal jo ha 800-900 kr fra hopp til 16gb-&--#62;32gb og fra 32gb til 64gb.

 

Der gikk bare mnd prisen opp 30 kr fra 16gb til 32gb og 30 kr fra 32gb til 64gb

 

KA SKJER!?!? :D

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Tror den kan vel bli mulig å legge inn bestilling nå... men at den blir blokkert av Apple etterhvert før den sendes ut... farlig tenker jeg.

 

Men ser ut som det blir 3-4 uker uansett. Har det noen gang vært LENGRE leveringstid hos Apple på noe som helst? Fordi da virker det som det ikke er noe vits å stresse. Da har det ikke noe å si om man bestiller i dag eller om 2 dager.

Lenke til kommentar

Fatter fortsatt ikke hva de dreit seg ut med, å få tlf får 9800 ca med fri bruk, gjør at jeg får fri bruk for 5000 kr året, siden tlf koster 4800.

 

5000 / 12 = 416 kr. lol.

 

Er jo ingen som gir fribruk av tlf på data, min,sms og mms til 416 kr. Biiligste er jo onecall der koster det 499.

 

Skal legge meg nå. Førsts som slå meg. Den er utrolig lett. Herlig skjerm, og veldig sexy.

 

Et dårlig tease bilde

post-209627-0-81342700-1348788585_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Jeg bestilte på business-siden nå. Fikk bestilt, pengene trukket fra konto, og det står ikke nevnt i policyen at må bestille for et firma. Uansett, om det skulle bli noe problem, så har jeg et firma å referere til. Får håpe dette går greit.

 

5190,- er godkjent. Nå har jeg bestilling hos Apple svart 16gb og hos TCD på hvit 16gb. Hmm...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...