Gå til innhold

Tom Clancy's The Division - Spilltråden (Forumspillere listet i førsteposten)


Anbefalte innlegg

Vet noen om rare mobs og/eller loot chest'ene i contaminated zones respawner? :S

Siden du nevner contaminated zones så antar jeg at du tenker i PvE områdene.

Named mobs respawner, men det er ikke nødvendigvis den samme mobben der du sist fant h*n. 

Har dog opplevd at i "starter-området" (dvs rundt BoO) så er det ofte samme mob på samme sted, som f.eks O'Poole utenfor det første Virus Research oppdraget.

Rare chestene respawner ikke, hverken i contaminated zones eller i missions. Eneste plassen disse respawner er i DZ.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

Trodde jag hade ok inställningar i spelet. Det såg bra ut och med 85 fps plus gsync flyter det som smör. Körde den innbyggda benchmarken och fick i stort sett det snittet jag såg för mig. Tänkte, vad fan, och lät spelet bestämma inställningar och gjorde mig beredd på 33 fps då jag såg att den ställde in massor på ultra. Snittar ca 75 fps i spelet och allt ser helt kanon ut. 4670k + gtx 980 i 1440p.

 

LMG verkar vara väldigt OP. Sätt på ett 4x sikte och den är helt sjuk. Ser inte klokt ut, men du världen vad effektiv den är med det stora magasinet.

Wow det er nice! Hvilken skjerm har du ? 

 

Fikk nettopp et gtx980 som erstatning for et gtx780, så tenkte å gå for en 1440p skjerm, litt usikker dog om den klarte å dra det, men om du får det til så burde jo jeg og :)

 

Har en sån Acer 1440p med Gsync. IPS, 144hz osv. Asus har väl en likadan speccad tror jag. Kostar som ett skärmkort då......

 

Takk for svar :) 

 

Hehe, ja jeg vet, det eneste som er forskjellen er at man ofte har samme skjerm i flere år.

Jeg sitter på en 24" 120Hz(1920*1080) pdd. Den kosta vel en 2/2,5k på tilbud når jeg kjøpte den i 2011.

 

Syns derfor ikke at 7-8k for en 27" med 144Hz 1440p skjerm er så "ille" om man tenker at man har skjermen i 5-6 år. Det er dyrt der og da ja, men du bytter ikke skjerm like ofte som skjermkort ;) (gudskjelov)

 

Er du veldig fornøyd med skjermen ? Hvordan er foten på Acer skjermen ? 

(Jeg har en elkjøp i nærheten, så derfor heller jeg mer mot acer skjermen enn asus skjermen, da det er lettere mtp retur/garanti etc, slipper så mye med posten :p )

 

Många "sliter" med ljusa hörn på svart bild, men det plågar mig inte alls. Har säkert lite jag också, men som sagt, rör mig mitt i ryggen. Viktigare är det med färger och ljusstyrka för min del, och även om jag har pc i en ljus stua så är den alldeles utmärkt i både dagsljus och nattetid. Jag använder tftcentral sin profil som till en början verkar mörk, men det beror ju på att allt av skärmar vi normalt ser på har alltför mycket ljus. The Division tar sig verkligen tillrätta på en god skärm med alla kontrastrika gator, torg, vind och väder :) Och Gsync är ju bara älsk. Jag känner jag sparar in varannat skärmkort tack vare gsync. Det gör mig ingenting om jag har 65 eller 105 fps med Gsync på. Jag är toknöjd i alla fall :)

 

Acer har väl alltid varit kända för ganska laber byggkvalitet, och denna är nog inte något bättre. Det är så sällan jag rör skärmen fysiskt så jag lägger inte märke till om foten är dålig eller inte. Skärmen står stabilt och i vater, det som är viktigast för mig.

 

Satt med jawdrop i går när jag plötsligt kom in i ett hus med en stor mariuanaodling. Bredvid låg ett par slitna madrasser med spår av blor, spya och fanskap. I tillägg ligger det ett par kart med valium, vicodin och andra "godsaker". Det är sån otrolig detalji spelet att man nästan kan läsa små etiketter på pillerkart. På en god skärm kommer det verkligen fram hur detaljerat detta spel är. Men detaljerna försvinner gärna när man har alltför mycket ljus och översaturerade färger inställda. Allför mycket fokus på shadows i de flesta spel nu. Trist. Skärpa, kontrast och färger gör verkligen intryck på mig.

Endret av mackanz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Trodde jag hade ok inställningar i spelet. Det såg bra ut och med 85 fps plus gsync flyter det som smör. Körde den innbyggda benchmarken och fick i stort sett det snittet jag såg för mig. Tänkte, vad fan, och lät spelet bestämma inställningar och gjorde mig beredd på 33 fps då jag såg att den ställde in massor på ultra. Snittar ca 75 fps i spelet och allt ser helt kanon ut. 4670k + gtx 980 i 1440p.

 

LMG verkar vara väldigt OP. Sätt på ett 4x sikte och den är helt sjuk. Ser inte klokt ut, men du världen vad effektiv den är med det stora magasinet.

Wow det er nice! Hvilken skjerm har du ? 

 

Fikk nettopp et gtx980 som erstatning for et gtx780, så tenkte å gå for en 1440p skjerm, litt usikker dog om den klarte å dra det, men om du får det til så burde jo jeg og :)

 

Har en sån Acer 1440p med Gsync. IPS, 144hz osv. Asus har väl en likadan speccad tror jag. Kostar som ett skärmkort då......

 

Snip.. 

 

Har du brukt recomended settings i spillet eller via geforce experience ? 

Lenke til kommentar

Rekommended från spelet. Geforce experience har jag inte installerat. Bara bloat för mig.

 

Er det ikke kjekt med ShadowPlay da? Og ikke minst streaming biten. Er veldig kjekt å bruke da det spiser så si null resurser. 

 

For dem som ikke har et Nvidia kort og som synes fks OBS er litt for tungvint og at det spiser litt for mye resurser. Så har Razer kommet med noe som heter Razer Cortex. Veldig enkelt i bruk og spiser så si ikke noe resurser. En kan starte DVR,stream og dele til fks Facebook og Twitter alt direkte vie et overlay i spillet :)

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Er det interessant å legge til nick og id i førsteposten, hvis folk vil legge til hverandre, osv..?

 

Hvis ja, så har det vært fint om folk skrev hva de het i bold og hvilket system de spiller på (slik at jeg lettere ser det).. Jeg orker dessverre ikke å lese bakover i tråden, så den som vil kan føre opp fra nå av. Kanskje alder også, om det er interessant..?!

 

 

:)

Endret av Bone
  • Liker 1
Lenke til kommentar

PC: Skogengaming

 

Alder: 34 (om ett par måneder :p )

 

 

Og "bleeeeeh" fikk akkurat mail fra Greenmangaming om siste sjanse for 20% rabatt på season pass for the Division, veldig frista til å kjøpe det men vet ikke om jeg er i den typiske nyforelska statusen man alltid er i starten av spill :p

 

EDIT: Glemte også at jeg har lurt på hvilken stat fokuserer dere mest på? :)

Endret av Skogen82
Lenke til kommentar

var en oppdatering på spillet akkurat nå, (PC) noen som vet hva den gjør?

 

[Changelog] March 10, 2016
Here is the list of changes implemented during the maintenance of Thursday, March 10, 2016:

  • Fixed the Brooklyn safe house activation issue: Players no longer need to interact with the laptop to complete their activation
  • Fixed missing roaming groups of NPCs in the Dark Zone
  • Various server stability improvements

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...