Gå til innhold

Tom Clancy's The Division - Spilltråden (Forumspillere listet i førsteposten)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis jeg som level 7 spiller med en kompis som er level 5 på story mission på hard, vil fiendene automatisk bli level 7 da? Det er jo utrolig vanskelig når en av spilleren er lavere level enn den andre..

Jeg var lvl 5 og spilte med to kompiser som var lvl 12 igår. Vi tok en instance på hard, og mobsa var lvl 12 ja. Men de scaler nok noe ned på en eller annen måte, for vi kom fint igjennom. Jeg kunne nesten ikke bli skutt og tok nesten ikke skade av mobsa, men de to andre ordna det.
Lenke til kommentar

Merker at jeg må ta meg god tid til å se rundt når man løper rundt og progresser. Fort gjort at man bare beinflyr fra waypoint til waypoint, vil tro man går glipp av en del utstyr osv som ligger skjult i bygninger og smug rundt omkring :)

 

Håper jeg blir bedre kjent i byen etterhvert, det er litt utfordrende at gatene tross alt ser like ut. Kan være vanskelig å orientere seg iblandt.

 

Men herregud for et spill. Loving every minute!

Lenke til kommentar

Craftingen ser rätt så intressant ut. Jag tar en chans och konverterar allt jag kan till det "gula" materialet. Har en känsla av att det är det som gäller. Annars är väl tipset om att uppgradera sjukhuset till hazard 2 så du kan gå in på de platser med protection 2.

Lenke til kommentar

Hoppas verkligen de gör craftingen lite mer effektiv med en gång.

Många gånger vill man ha det bästa materialet med en gång. 10 grå-5 grön-3 blå-1 gul (bara ett exempel) blir triviellt i slutändan.

Att få upp valet med en gul med en gång är mycket bättre, framför allt sedan man måste hålla in knappar för att få ting gjort.

Lenke til kommentar

Helt otroligt vad detta spel fångar uppmärksamheten när man sitter och spelar.

 

Vi är en grupp på tre som spelar tilsammans med TS osv. I går bestämde vi oss för att gå till ett safehouse och slå läger där inna vi tog kväll. 2 kilometer totalt ca. För vi kommer fram var det två synliga encounters som vi skulle ta. Mitt uppe i en encounter kommer det en hög med npc bakom oss och flankar oss och så blev vi där och slåss i två timmar :D Gick upp fyra levels på "en" encounter för flera hann spawna innan vi blev färdiga. Mitt i alla stress blir väskan full och du måste disenchanta så byxorna flyger, du blir skjuten framifrån och bakifrån. Hyl och stress på TS med en massa skratt. Två och en halv timme senare var vi framme och förstod ingenting. Men fem levels upp :D

Var länge sedan jag hade så otroligt skoj i ett spel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Helt otroligt vad detta spel fångar uppmärksamheten när man sitter och spelar.

 

Vi är en grupp på tre som spelar tilsammans med TS osv. I går bestämde vi oss för att gå till ett safehouse och slå läger där inna vi tog kväll. 2 kilometer totalt ca. För vi kommer fram var det två synliga encounters som vi skulle ta. Mitt uppe i en encounter kommer det en hög med npc bakom oss och flankar oss och så blev vi där och slåss i två timmar :D Gick upp fyra levels på "en" encounter för flera hann spawna innan vi blev färdiga. Mitt i alla stress blir väskan full och du måste disenchanta så byxorna flyger, du blir skjuten framifrån och bakifrån. Hyl och stress på TS med en massa skratt. Två och en halv timme senare var vi framme och förstod ingenting. Men fem levels upp :D

Var länge sedan jag hade så otroligt skoj i ett spel.

Awesome :D

 

Hvilken plattform spiller du på ?

Lenke til kommentar

Helt otroligt vad detta spel fångar uppmärksamheten när man sitter och spelar.

 

Vi är en grupp på tre som spelar tilsammans med TS osv. I går bestämde vi oss för att gå till ett safehouse och slå läger där inna vi tog kväll. 2 kilometer totalt ca. För vi kommer fram var det två synliga encounters som vi skulle ta. Mitt uppe i en encounter kommer det en hög med npc bakom oss och flankar oss och så blev vi där och slåss i två timmar :D Gick upp fyra levels på "en" encounter för flera hann spawna innan vi blev färdiga. Mitt i alla stress blir väskan full och du måste disenchanta så byxorna flyger, du blir skjuten framifrån och bakifrån. Hyl och stress på TS med en massa skratt. Två och en halv timme senare var vi framme och förstod ingenting. Men fem levels upp :D

Var länge sedan jag hade så otroligt skoj i ett spel.

Helt enig! Det spiller her fenger så utrolig bra. 

 

Jeg gjorde første security wing mission igår, havna i gruppe sammen med 2 briter. Vi gikk såpass i "glid" at vi bare fortsatte etter oppdraget og gikk fra encounter til encounter.. Oppdaga ikke før idag tidlig at jeg hadde dratt på meg 2 lvl'er, masse utstyr og ikke minst masse medical og security wing resurser :) 

 

Jeg ELSKER det spillet her! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Selv bruker jeg pulse og turretsen for crowd controll :) Ellers så veksler jeg mellom sniper og assault rifle for fjern og nærkamp.  

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...