Gå til innhold

Tom Clancy's The Division - Spilltråden (Forumspillere listet i førsteposten)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kunne av og til tenkt meg å prøve å spille med andre.. Så, hvis noen vil legge meg til, så kan det hende jeg blir med en gang! :)

 

Nick: GamingBone

 

Edit: Det glemte jeg å si, spiller på PC .. :)

Endret av Bone
Lenke til kommentar

 

Noen som har møtt på LMB ennå? Hvordan er AI-en?

Fullført SP, LMB på Hard er no joke. De bruker samme skills som du selv bruker, og AIen popper ikke hodet opp og lar seg bli skutt frivillig over tid.

 

Forresten, lykke til på Challenge mode når dere kommer dit :p

 

Heh, jeg og en kamerat prøvde oss...i hele 1 minutt før vi forsto at hard var godt nok for oss. 

Lenke til kommentar

mange her som bruker HFTS? 

Selv så skrudde jeg ned til PCSS. da HFTS ga meg litt for store FPS drops for min del, var nede på 50 tallet på noen sekvenser.

Kjører på med HFTS her. Syns det virker veldig bra. Husk at HFTS er PCSS på avstand + ray tracing nærme. Derfor det koster litt med enn PCSS alene.

Lenke til kommentar

 

mange her som bruker HFTS?

Selv så skrudde jeg ned til PCSS. da HFTS ga meg litt for store FPS drops for min del, var nede på 50 tallet på noen sekvenser.

Kjører på med HFTS her. Syns det virker veldig bra. Husk at HFTS er PCSS på avstand + ray tracing nærme. Derfor det koster litt med enn PCSS alene.
Med alt annet på ultra i tillegg til AA og draw distance på 100 med 3440x1440p så får mine 3 titanX å holde på med.

Som sagt med HFTS på , så får jeg noen ganger dypp ned på 50 tallet.

Merket spesielt når det er dagtid på noen plasser.

Lenke til kommentar

Med alt annet på ultra i tillegg til AA og draw distance på 100 med 3440x1440p så får mine 3 titanX å holde på med.

Som sagt med HFTS på , så får jeg noen ganger dypp ned på 50 tallet.

Merket spesielt når det er dagtid på noen plasser.

Det kan være at HFTS ikke helt liker SLI.

 

Du kan forresten skru Volumetric Fog til medium da det er "umulig" å se forskjell på medium/high/ultra. Gir iallefall en god fps-boost i forhold til "kvalietetstapet".

 

Ultra/High: http://images.nvidia.com/geforce-com/international/comparisons/tom-clancys-the-division/tom-clancys-the-division-volumetric-fog-interactive-comparison-001-ultra-vs-high.html

 

High/Medium: http://images.nvidia.com/geforce-com/international/comparisons/tom-clancys-the-division/tom-clancys-the-division-volumetric-fog-interactive-comparison-001-high-vs-medium.html

 

Men som man ser utifra denne guiden så har HFTS et ganske saftig fps-hit. PCSS blir nesten gratis i forhold. http://www.geforce.com/whats-new/guides/tom-clancys-the-division-graphics-and-performance-guide

Lenke til kommentar

 

 

Noen som har møtt på LMB ennå? Hvordan er AI-en?

Fullført SP, LMB på Hard er no joke. De bruker samme skills som du selv bruker, og AIen popper ikke hodet opp og lar seg bli skutt frivillig over tid.

 

Forresten, lykke til på Challenge mode når dere kommer dit :p

 

Heh, jeg og en kamerat prøvde oss...i hele 1 minutt før vi forsto at hard var godt nok for oss. 

 

Fullførte nå nettop Lexington på Challenge, da dette var daily. 3 stk med 120k DPS, 60k HP og 10-20k Skill hver.

Sto bortimot i kø for å revive hverandre, tok vanvittig lang tid og måtte bort i mot cheese hele greia.

 

Største problemet er at mobbene har syke mengder HP, vi snakker 5-20 millioner og oppover. 

I tillegg gjør de vanvittig mengde skade, og områdene du skal slåss i er trange og små.

Når det da kommer 2 mobs med hagle, som realistisk sett tar et halvminutt å drepe for tre mann - OM vedkommende sto i ro - så går det fort galt.

 

Veldig morsomt, men vi brukte en drøy time og på den timen kunne jeg ha farmet mer Phoenix credits i DZ.

Det virker som at mobsene har fått AIen som LMB har, men utover dette så har de ikke tilføyd noen ekstra mekanismer, noe som er tapt potensiale spør du meg.

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar

 

Trodde jag hade ok inställningar i spelet. Det såg bra ut och med 85 fps plus gsync flyter det som smör. Körde den innbyggda benchmarken och fick i stort sett det snittet jag såg för mig. Tänkte, vad fan, och lät spelet bestämma inställningar och gjorde mig beredd på 33 fps då jag såg att den ställde in massor på ultra. Snittar ca 75 fps i spelet och allt ser helt kanon ut. 4670k + gtx 980 i 1440p.

 

LMG verkar vara väldigt OP. Sätt på ett 4x sikte och den är helt sjuk. Ser inte klokt ut, men du världen vad effektiv den är med det stora magasinet.

Wow det er nice! Hvilken skjerm har du ? 

 

Fikk nettopp et gtx980 som erstatning for et gtx780, så tenkte å gå for en 1440p skjerm, litt usikker dog om den klarte å dra det, men om du får det til så burde jo jeg og :)

 

Har en sån Acer 1440p med Gsync. IPS, 144hz osv. Asus har väl en likadan speccad tror jag. Kostar som ett skärmkort då......

Lenke til kommentar

 

 

 

Noen som har møtt på LMB ennå? Hvordan er AI-en?

Fullført SP, LMB på Hard er no joke. De bruker samme skills som du selv bruker, og AIen popper ikke hodet opp og lar seg bli skutt frivillig over tid.

 

Forresten, lykke til på Challenge mode når dere kommer dit :p

 

Heh, jeg og en kamerat prøvde oss...i hele 1 minutt før vi forsto at hard var godt nok for oss. 

 

Snip*

 

Blir å befinne meg i DZ enn så lenge, føler på meg at mye av utstyret mitt er foreldet, for det var som å møte en vegg som ikke kunne brytes ned og i tillegg fyrte av salver i bøtter og spann tilbake på deg. Men satser på at de får gjort Sluttspillet mer interessant fram til det nedlastbare innholdet kommer, for jeg føler at jeg mister motivasjon med tilsynelatende lite variert innhold.  

 

Forøvrig sinnssykt moro å gå rogue selv om det later til å være mest lukrativt å fokusere på PvE fiender framfor da andre spillere. 

Endret av Dore123m
Lenke til kommentar

 

 

Trodde jag hade ok inställningar i spelet. Det såg bra ut och med 85 fps plus gsync flyter det som smör. Körde den innbyggda benchmarken och fick i stort sett det snittet jag såg för mig. Tänkte, vad fan, och lät spelet bestämma inställningar och gjorde mig beredd på 33 fps då jag såg att den ställde in massor på ultra. Snittar ca 75 fps i spelet och allt ser helt kanon ut. 4670k + gtx 980 i 1440p.

 

LMG verkar vara väldigt OP. Sätt på ett 4x sikte och den är helt sjuk. Ser inte klokt ut, men du världen vad effektiv den är med det stora magasinet.

Wow det er nice! Hvilken skjerm har du ? 

 

Fikk nettopp et gtx980 som erstatning for et gtx780, så tenkte å gå for en 1440p skjerm, litt usikker dog om den klarte å dra det, men om du får det til så burde jo jeg og :)

 

Har en sån Acer 1440p med Gsync. IPS, 144hz osv. Asus har väl en likadan speccad tror jag. Kostar som ett skärmkort då......

 

Takk for svar :) 

 

Hehe, ja jeg vet, det eneste som er forskjellen er at man ofte har samme skjerm i flere år.

Jeg sitter på en 24" 120Hz(1920*1080) pdd. Den kosta vel en 2/2,5k på tilbud når jeg kjøpte den i 2011.

 

Syns derfor ikke at 7-8k for en 27" med 144Hz 1440p skjerm er så "ille" om man tenker at man har skjermen i 5-6 år. Det er dyrt der og da ja, men du bytter ikke skjerm like ofte som skjermkort ;) (gudskjelov)

 

Er du veldig fornøyd med skjermen ? Hvordan er foten på Acer skjermen ? 

(Jeg har en elkjøp i nærheten, så derfor heller jeg mer mot acer skjermen enn asus skjermen, da det er lettere mtp retur/garanti etc, slipper så mye med posten :p )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...