Gå til innhold

Tom Clancy's The Division - Spilltråden (Forumspillere listet i førsteposten)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For de som sliter med delen hvor man skal aktivere med laptop'en (verify identity): gå ut av huset og et stykke unna rundt hjørnet, slik at du kommer i freeroam. ta deretter opp kartet, marker over 'safe house', men velg istedet 'matchmaking'. vent litt til den finner noen og så bekreft. Da er det bare å gå tilbake til laptop'en og da skal det virke. Voila.

Lenke til kommentar

Hvilke wings er det folk har størst fokus på her ? 

 

Jeg gikk først for security wing slik at man unlocker 10% mer xp - så gikk jeg for medical wing. Etter dette tenker jeg at hovedfokus skal legges over til tech wing.

Hadde tenkt å gå full healing, men viste ikke om den 10 % cp tingen. Så nå blir det den først så full medical :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vurderer sterkt å kjøpe dette til pc ser bra ut. Hva synes folket om spillet så langt?

Lite tips: Vent en uke med å spørre. Nå er det jo launch, og folk sitter fortsatt med "Woohoo, spiller Division!" og skryter det opp i skyene. Men vent en uke eller to, så har folk kommet seg over den første gledesfølelsen, og roet seg mer ned. Da får man vitere mer hvordan spillet er, og spesielt hvordan det er over tid. :)

Lenke til kommentar

Trodde jag hade ok inställningar i spelet. Det såg bra ut och med 85 fps plus gsync flyter det som smör. Körde den innbyggda benchmarken och fick i stort sett det snittet jag såg för mig. Tänkte, vad fan, och lät spelet bestämma inställningar och gjorde mig beredd på 33 fps då jag såg att den ställde in massor på ultra. Snittar ca 75 fps i spelet och allt ser helt kanon ut. 4670k + gtx 980 i 1440p.

 

LMG verkar vara väldigt OP. Sätt på ett 4x sikte och den är helt sjuk. Ser inte klokt ut, men du världen vad effektiv den är med det stora magasinet.

Lenke til kommentar

Trodde jag hade ok inställningar i spelet. Det såg bra ut och med 85 fps plus gsync flyter det som smör. Körde den innbyggda benchmarken och fick i stort sett det snittet jag såg för mig. Tänkte, vad fan, och lät spelet bestämma inställningar och gjorde mig beredd på 33 fps då jag såg att den ställde in massor på ultra. Snittar ca 75 fps i spelet och allt ser helt kanon ut. 4670k + gtx 980 i 1440p.

 

LMG verkar vara väldigt OP. Sätt på ett 4x sikte och den är helt sjuk. Ser inte klokt ut, men du världen vad effektiv den är med det stora magasinet.

Wow det er nice! Hvilken skjerm har du ? 

 

Fikk nettopp et gtx980 som erstatning for et gtx780, så tenkte å gå for en 1440p skjerm, litt usikker dog om den klarte å dra det, men om du får det til så burde jo jeg og :) 

Lenke til kommentar

Trodde jag hade ok inställningar i spelet. Det såg bra ut och med 85 fps plus gsync flyter det som smör. Körde den innbyggda benchmarken och fick i stort sett det snittet jag såg för mig. Tänkte, vad fan, och lät spelet bestämma inställningar och gjorde mig beredd på 33 fps då jag såg att den ställde in massor på ultra. Snittar ca 75 fps i spelet och allt ser helt kanon ut. 4670k + gtx 980 i 1440p.

 

LMG verkar vara väldigt OP. Sätt på ett 4x sikte och den är helt sjuk. Ser inte klokt ut, men du världen vad effektiv den är med det stora magasinet.

 

Hmm kanskje jeg også skal prøve den benchmarken også :)

 

Og jeg har litt motsatt oppfatning av LMG'ene, ihvertfall de jeg har fått tak i. De er så dårlige å sikte med at jeg treffer på 1 av 5 skudd -.-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...