Gå til innhold

Tom Clancy's The Division - Spilltråden (Forumspillere listet i førsteposten)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff, jeg er tragisk dårlig på sånne spill, merker jeg. Er lvl 5 og skal hente fyren som skal opprette Security Wing, men har så godt som gitt det opp. Har prøvd så lenge at jeg er level 6, bare ved å feile dette om og om og om igjen. Verste er at jeg ikke engang aner hva jeg gjør "feil". Å sikte fra cover bak en bil er nesten umulig, da jeg bare lener meg ned bak bilen i stedet for å sikte ved siden av den. Cover er uansett ubrukelig, da fiendene stormer til fra alle kanter hele tiden og skyter meg i ryggen. Ser ikke hva de skal med kuler heller, da de bare pælmer granater hele tiden. Akkurat det er ikke et stort problem i dette oppdraget, men frem til nå har det vært minst like mange granater som vanlige kuler. En fiende klarte å plukke opp et tungt maskingevær ett eller annet sted. Seriøst, fyren hadde bare et vanlig gevær en stund, men plutselig skjøt han sammenhengende i ett minutt eller noe sånt. Gjennom en bil, til og med.

Du blir straffet for å stå lenge stille på samme sted. Fienden ser deg ikke når du er bak cover, så hvis du flytter deg i cover så vil de fortsette å skyte/gå mot der du sist var. Og hvis de merker at du bare står stille vil de prøver å flanke deg. De vil også prøve å få deg fram med å bruke granater etc..

 

Her er en kort video av jeg som loker rundt. Håper det kan være til inspirasjon.

 

Lenke til kommentar

Et av de største problemene er at det er fort å glemme at dette er online, og teknisk sett et MMO. Når jeg dør vet fiendene hvor jeg spawner, fordi det som regel er nært der jeg døde. Dette ser vi godt ved at alt av våpen osv fiendene slipper fortsatt er der når vi respawner. Alt er ikke tilbakestilt. :)

 

Et annet "problem" er at dette er et RPG, ikke et vanlig skytespill. Jeg droppet oppdraget foreløpig, og fokuserer heller på å få bedre utstyr. Tok ikke lang tid før jeg byttet ut maskinpistolen med en sniper rifle, og bruker en AK-47 som standardvåpen. Har crafta et større magainsin (vel, gikk fra 30 til 35), og har bedre stabilitet på det. Sånt hjelper jo også. :)

 

Bør jo også nevne at selv om dette oppdraget var vanskelig, er det ikke så vanskelig at jeg slutter med det første. Jeg gjør bare noen sideoppdrag, encounters osv. Siden det er et RPG er det jo bare å gå litt opp i level, få bedre utstyr og prøve igjen. :)

Lenke til kommentar

Er det flere som har problemer med å logge seg inn nå?  Får error "mike"melding når skal logge meg inn.

 

*edit* på PC.

Har samme problemet. Det rare er at de andre som jeg snakker med på teamspeak fremdeles spiller uten problem. Nå var vi ikke på samme server (instance?) så det kan være noe med det.

Lenke til kommentar

Har samme problemet. Det rare er at de andre som jeg snakker med på teamspeak fremdeles spiller uten problem. Nå var vi ikke på samme server (instance?) så det kan være noe med det.

 

 

Underlig. Kunne være noe med påloggins serverne da muligens. Håper de fikser dette snart!

 

*edit* Ser det er flere på reddit også som har problemer. - Ah ja tenkte det ja takk for den claes. :)

Endret av Jann.
Lenke til kommentar

Var et helvetes styr med å få tatt screenshots fra XBone, for å si det mildt. Først måtte jeg stille inn at det skulle være mulig (!), og deretter skaffe XBox Live Gold (for å dele skjermbilder? WTF!!!!). På toppen av det hele måtte jeg laste ned en OneDrive app for å få dem over til PCen. Faen så mye rot, Microsoft. På PS4 trykkeg jeg Share, velger Facebook, og ferdig med det. Og det fra launch, til og med. Å kunne ta screenshots ble lagt til i etterkant til Xbone. Geezes.

 

Men nå er jeg da her, in all my glory. :p

 

25ri1ed.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det noen måte å skjule alt av UI i spillet? Foruten det å skjule HUD'en utav combat? :)

 

Og er det sawed off shotgun du har i hylsteret der LarZen? Og viss så, er det bra "gønner"? :)

 

Tror du kan slå av alt faktisk. Selv så gikk jeg inn på cosmetic clothes og tok musa over sett biten og klikket på inspect tror jeg? 

 

Er en avsaget hagle ja. Den river greit den! Er "oh shit du kom nærme" nød bøssa mi :p

 

EDIT: Den fulgte med season pass tror jeg? Men er ganske kul. Og denne sekken fulgte med også.

 

e2H2dKE.jpg

 

LftGySX.jpg

Endret av LarZen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...