Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Er i lykkerus grunn av mitt VR headsett. :):w00t:

Hvordan er det? Sykt lyst å kjøpe

 

Helt jevla rått, :green: vanlig spilling er  nesten kjedelig nå. :hm:  vr er det råeste jeg har prøvd til nå i vanlig spilling exe pc ps4 xbox nx så er spille foran deg i tv eller pc skjerm da, men i vr er du mitt i spillet du ser til venstre eller høyre bak foran opp i luften da så er det noe der. Men man kan bli kvalm exe figuren går i spillet men du sitter rolig å man blir desorientert grunnen er vr, . Faen jeg merket i går att jeg ble desorientert da, jeg skulle til rema å ho i kassen snakket til meg men jeg var desorientert der følte ennå jeg da var i vr verden da på rema. Løp å kjøp annbefaller det på det sterkeste Lami. Spør LarZen han kan mye om vr du.

PlayStation VR - Generell diskusjon

 

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1688973&page=1

Lenke til kommentar

 

 

Er i lykkerus grunn av mitt VR headsett. :):w00t:

Hvordan er det? Sykt lyst å kjøpe

Helt jevla rått, :green: vanlig spilling er nesten kjedelig nå. :hm: vr er det råeste jeg har prøvd til nå i vanlig spilling exe pc ps4 xbox nx så er spille foran deg i tv eller pc skjerm da, men i vr er du mitt i spillet du ser til venstre eller høyre bak foran opp i luften da så er det noe der. Men man kan bli kvalm exe figuren går i spillet men du sitter rolig å man blir desorientert grunnen er vr, . Faen jeg merket i går att jeg ble desorientert da, jeg skulle til rema å ho i kassen snakket til meg men jeg var desorientert der følte ennå jeg da var i vr verden da på rema. Løp å kjøp annbefaller det på det sterkeste Lami. Spør LarZen han kan mye om vr du. PlayStation VR - Generell diskusjon

 

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1688973&page=1

Er det vr til ps4? Eller pc/mobil?

 

Men hvordan gjør man det med skyting/styring? Bruker man kontrolleren utenom?

Endret av Lami
Lenke til kommentar

 

 

 

Er i lykkerus grunn av mitt VR headsett. :):w00t:

Hvordan er det? Sykt lyst å kjøpe
Helt jevla rått, :green: vanlig spilling er nesten kjedelig nå. :hm: vr er det råeste jeg har prøvd til nå i vanlig spilling exe pc ps4 xbox nx så er spille foran deg i tv eller pc skjerm da, men i vr er du mitt i spillet du ser til venstre eller høyre bak foran opp i luften da så er det noe der. Men man kan bli kvalm exe figuren går i spillet men du sitter rolig å man blir desorientert grunnen er vr, . Faen jeg merket i går att jeg ble desorientert da, jeg skulle til rema å ho i kassen snakket til meg men jeg var desorientert der følte ennå jeg da var i vr verden da på rema. Løp å kjøp annbefaller det på det sterkeste Lami. Spør LarZen han kan mye om vr du. PlayStation VR - Generell diskusjon

 

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1688973&page=1

Er det vr til ps4? Eller pc/mobil?

 

Men hvordan gjør man det med skyting/styring? Bruker man kontrolleren utenom?

 

Det er på ps4, ps4 move å ps4 kontrolleren. har bare testet demo spill å noen små spill i vr verden da, men noen spill skal jeg kjøpe da 1 av di er driveclub har alldri  spillet det før, testet demo som heter kitchen skrikk hyl men det er ikke navnet på selve spillet.  :green:  :green: 

Lenke til kommentar

Med tanken på å når man lurer på et spørsmål om livet som er noe nyttig å man ikke finner svar på det. å går gjennom lengre periode og endelig fått svar på spørsmålet til slutt. Og at man gir hjelp til de nærmeste man kjenner og for en takknemlig tilbake melding.

Endret av Littlecuriousme12
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...