Articfare Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Som emnetittelen sier: Cheater du? Jeg bruker ikke cheats da, bare i noen tilfeller der bugs er, f.eks Empires dawn of the modern world, der man bare kan fly nærmere ett minutt med et fly. Irriterende!
themanfrom Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Mener du da Cheats iform av "Hacks"(Sånn som brukes online) Eller Cheats i form av "stikkord" som du kan skrive i console, og chat trykke på spesielle knapper osv? Jeg bruker ingen av delene
Battone Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Om spillet er så tåpelig at du MÅ bruke cheats for i det hele tatt å komme deg videre (koder) så er spillet i realiteten ikke verdt å spille.. Litt av vitsen med spill er følingen av mestring av et problem, så det mister du jo her.. Samme kan sies om hacks om det var det du mente, vitsen med spill er mestringen, skill, når dette faller bort så kan man likegodt slutte å spille...
Mala Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Lenge siden eg har faktisk brukt cheat i form av lovlige midler som console også Ka er morroa da? Eller kan jo vere skøy etter at en har rundet et spill en gang Cheat online er lame og barnslig,så det har eg holdt meg unna.
cptCory Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 sist jeg "cheatet" var i GTA III, modda den mafia sentinel bilen så den gikk fortere bla. Men det var jo først etter at jeg hadde runda storyline så teller kanskje ikke...
The Norwegian Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 De eneste gangene jeg cheater er når jeg har runda spillet eller sitter fast... Men når jeg sitter fast og bruker cheats her jeg lett for å bli jævli avhengi av cheaten..
koronag Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Jeg jukser som fy. Penger og ekstra ammo er gull verdt, hehe. Men litt mer seriøst: Det eneste spillet jeg cheatet øyeblikkelig er GT Legends. Om jeg hadde villet spille i timesvis med drittbiler, så hadde jeg kjøpt GT4.
Zeph Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Om spelet er så kjedelig eller dårlig at alternativet er å slutte så jukser eg ja. Også etter eg har rundtspelt det må eg alltid kose meg litt med juksekoder etterpå.
Bear^ Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Som emnetittelen sier: Cheater du? Jeg bruker ikke cheats da, bare i noen tilfeller der bugs er, f.eks Empires dawn of the modern world, der man bare kan fly nærmere ett minutt med et fly. Irriterende! 5687229[/snapback] Egentlig er dette tatt opp forfredelig mange ganger, og de som bruker cheats blir somregel stemplet som hedninger av de som ikke bruker cheats, og det endre opp i basketak og til slutt usakeligheter og stenging. For å svare på spørsmålet ditt. Det kommer ann på hva jeg er ute etter i et spill. Om jeg setter meg ned med et spill med det målet for øyet at jeg skal klare det uten cheats, så bruker jeg ikke cheats. Da er det meget tilfredstillende når jeg kommer i mål og vet jeg klarte det uten cheats. Om jeg bare vil kødde litt og ha det morsomt, så bruker jeg cheats. Da er det ikke viktig om jeg klarer det eller ikke, bare jeg har det morsomt. Spill er ment som underholdning, og vi har alle forskjellige syn på hva som er underholdning. Noen bruker cheats for det er underholdning for dem. Noen bruker ikke cheats. Smaken er som baken, den er delt
Nymfo- Olga Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Om spillet er så tåpelig at du MÅ bruke cheats for i det hele tatt å komme deg videre (koder) så er spillet i realiteten ikke verdt å spille.. Litt av vitsen med spill er følingen av mestring av et problem, så det mister du jo her.. Samme kan sies om hacks om det var det du mente, vitsen med spill er mestringen, skill, når dette faller bort så kan man likegodt slutte å spille... 5687278[/snapback] Det må da være opp til hver enkelt å vurdere hvor mye de får ut av spillet med eller uten cheats...
Knarke Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Cheater hele tiden i single player. For meg er cheats en boost på morro. Vanligvis runder jeg et spill først, så har jeg lyst å utforske spillet, eller bare spruteie meg gjennom starten av spillet. Det finnes jo også mange cheats som unlocker ting man ellers ikke ville fått tak i/Har litt for lite tid til disponsisjon til å få tak i, og det er jo alltid greit. Har også en fortid med å cheate i CS 1.5. Ingenting var så morsomt som å skyte folk med AWM gjennom veggene på Iceworld. Ah, minner.
Ikke det? Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Cheater litt i GTA:VC, det går mest i våpen og få bilene til å fly! :!:
Smooth Ceiling Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 (endret) Cheater ikke til vanlig, men er veldig fristet i Farcry da jeg sitter bom fast på et sted i spillet.. har dårlig helse, er foran en dør som har 2 fiender innenfor, og ikke bare hakker det et øyeblikk når døren åpnes (spiller ellers med helt fin flyt i 1600x1200), slik at jeg alltid blir truffet litt før jeg klarer å ta de, og så kommer en horde i det neste rommet.. så frustrerende at jeg har lagt det bort inntil videre. Cheatet en del på slutten av HL (det første) da det ble for vanskelig for min del Endret 2. mars 2006 av Sundiver
KayAU Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Nei, eg "cheater" ikkje (kva er i vegen med det norske ordet "jukse", forresten?). Eg synest det er meir tilfredsstillande å klare ting på ærleg vis, gjerne etter at eg har slite med det. Som eit døme: Når eg for første gong i Gothic 2 møtte bandittane i fyrtårnet, hadde eg ikkje ein sjanse. Eg KUNNE ha brukt ein juksekode, og rydda dei ut av vegen utan vanskar, men ville ikkje ha følt at eg hadde oppnådd noko. I staden kom eg attende seinare, som mektig eldmagikar, og banka dei på ærleg vis. Då følte eg at eg hadde hatt stor framgang, at karakteren min hadde blitt mektigare og meir betydningsfull, i tillegg til at eg hadde blitt betre til å spele. For min del er den kjensla meir verdt enn berre det å få utforske fyrtårnet tidleg i spelet. Ikkje det at det er noko "umoralsk" med å bruke juksekodar. Spel er som sagt til for underhaldning, so ein kvar får gjere det han synest er mest moro. Kay
Jørgen Sørheim Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 IDDQD og IDKFA var vel de siste cheatene jeg knottet inn.
ØysteinT Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Jukser hele tiden i offline spill hvis jeg synes det blir for vanskelig, eller at jeg vil bare bli ferdig med spillet for å se slutten. Når jeg spiller WoW så "jukser" jeg også, dvs at jeg forbereder meg ved å lese walkthough/guides til questene jeg skal løse og slikt
Pazman Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Jeg spiller gjennom hele spillet uten cheats først, og når jeg har runna det utvider jeg moroa med spillet ved å bruke cheats. Et eksempel er GTA spillene; Runner spillene først og så koser meg med cheats. Et annet eksempel er Jedi knight II: Jedi Outcast. Der runna jeg det først en del ganger uten cheats. Så storkoste jeg meg med å spawne npcer og lage store slag på en del av banene. Er jeg en cheater? Ikke fra min synsvinkel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå